مدیرکل نوسازی مدارس قم:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قم گفت: در راستای آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جاری، ۳۸ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس این استان هزینه شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ 31 October 2022

به گزارش تابناک قم، احمدرضا اجتهادی افزود: یکی از ماموریت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، تهیه و تامین تجهیزات اداری، کلاسی، هنرستانی و سمپاد مورد نیاز برای مدارس است.

وی اضافه کرد: در این راستا با بهره‌گیری از تجربیات و دانش فنی، در سال جاری تحولی شگرف در ارتقاء کیفیت تجهیزات تحویلی به مدارس صورت گرفت و سالی بی‌نظیر در عرصه تجهیزات مدارس رقم خورد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش اعتباری، تجهیزات مدارس، رشدی بیش از چهار برابری را تجربه نمود به‌طوری که اعتبار بخش تجهیزات از ۹ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به حدود ۳۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسید.

اجتهادی همچنین گفت: در سال تحصیلی جدید، ۲۹ پروژه آموزشی با زیربنای ۴۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع در این استان به بهره‌برداری ‌رسید که این پروژه‌ها شامل ۲۶ مدرسه با ۲۱۶ کلاس درس، یک استخر، یک اردوگاه فرهنگی آموزشی و یک نمازخانه بود.

وی اضافه کرد: ۷ مدرسه، یک استخر و ۲ کارگاه هنرستان، یک کارگاه و مرکز توان‌بخشی و یک نمازخانه با آغاز سال تحصیلی و چهار مدرسه نیز تا اواخر مهرماه افتتاح شد.

وی ادامه داد: ۱۱ مدرسه و یک اردوگاه فرهنگی آموزشی نیز به شرط تامین اعتبار تا دهه فجر امسال در اختیار آموزش‌وپرورش قرار می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس قم بیان کرد: ۴ مدرسه در شهرستان کهک، ۲ مدرسه در شهرستان جعفریه، یک مدرسه در بخش قنوات، یک مدرسه در بخش سلفچگان و سایر مدارس و پروژه‌ها در شهر قم به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار