نمایشگاه «حریم حرم» در ایام معصومیه عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در پارکینگ شرقی حرم مطهر بانوی کرامت برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند با سبک زندگی حضرت معصومه(س) آشنا شوند.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ 02 November 2022

به گزارش تابناک قم، با تلاش واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت نمایشگاه دائمی «حریم حرم» در ایام معصومیه با نمایش بخش‌های مختلف زندگی حضرت معصومه(س) به صورت دائمی در پارکینگ شرقی حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده و در ۸ غرفه به تبیین سبک زندگی و شخصیت بانوی کرامت می‌پردازد.

غرفه اول این نمایشگاه بشارت و مژده ولادت حضرت معصومه(س) در روایات، غرفه دوم ولادت حضرت معصومه(س) و بیوگرافی از زندگانی دوران کودکی ایشان، غرفه سوم درباره علم و فضیلت حضرت و محدثه بودن ایشان و غرفه چهارم ولایت و سرپرستی حضرت است که در سنین کودکی به عهده پدرشان موسی بن جعفر علیه السلام و سپس بر عهده برادرشان امام رضا علیه السلام بوده است.

غرفه پنجم نمایشگاه حریم حرم مربوط به روایتگری ورود حضرت معصومه(س) به ایران و اتفاقاتی که در ایران برای ایشان افتاده است، غرفه ششم ورود حضرت به قم، سکونتشان در بیت النور و عیادت و خدمت بانوان قمی از ایشان، غرفه هفتم رحلت شهادت‌گونه حضرت، دفن ایشان در باغ بابلان و کیفیت تشییع و تدفین ایشان با حضور امام هشتم(ع) و غرفه هشتم بیان اجر و پاداش زیارت حضرت معصومه(س) و لزوم الگو گرفتن از حضرت معصومه(س) در زندگی است.

این نمایشگاه دائمی در ایام معصومیه عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در پارکینگ شرقی حرم مطهر بانوی کرامت جنب فروشگاه عرضه متبرکات این آستان مقدس برپاست و به علاقه‌مندان به آشنایی با سبک زندگی حضرت معصومه(س) خدمت‌رسانی می‌کند.

گفتنی است گروه‌هایی که قصد بازدید از نمایشگاه حریم حرم را دارند می‌توانند برای هماهنگی جهت همراهی روایتگر با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۸۳ تماس بگیرند.

منبع: شهربیست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار