معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خطاب به کارکنان این بنیاد گفت: بنیاد شهید نهاد مقدسی است که با نگاه مادی نمی توان در آن فعالیت داشت.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 03 November 2022

بنیاد شهید و امور ایثارگران محلی برای کسب درآمد نیست

به گزارش «تابناک البرز» سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران محلی برای کسب درآمد  نیست و باید به آن نگاه معنوی داشت.
وی بیان داشت: جامعه هدف این بنیاد افراد ویژه ای هستند که در رفتار با آنان باید مراقبت به خرج داد.
قاضی زاده هاشمی افزود: کارکنان این بنیاد اول مددکار و بعد کارشناس حوزه های مختلف هستند بنابراین این مهم باید سرلوحه کاری افراد فعال در این نهاد قرار گیرد.
وی گفت:  کار کردن در  بنیاد شهید و امور ایثارگران ساعت کار ندارد  به دلیل اینکه  نوع خدمات دهی به جامعه هدف باید شبانه روزی باشد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: کمیت و کیفیت نیروی انسانی باید در این بنیاد ارتقا یابد و مازاد نیرو گرفته شود.
وی اضافه کرد: هوشمندسازی بخش های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار است  و باید نقش موسسات در حوزه های تصدی گرانه پر رنگ شود.
قاضی زاده هاشمی بیان داشت: بنیاد شهید نهادی مقدس و افضل نهادهاست بنابراین باید به گونه ای در آن عمل کرد که شان آن حفظ شود.
وی در پاسخ به سوال حاضران در خصوص وضعیت آیین نامه ها گفت: آیین نامه اصلاح خواهد شد و لازم است همراهی لازم از سوی افراد باتجربه انجام پذیرد.

دیدار با خانواده ای  شهیدان فهمیده و شجایی ، جانباز ۷۰ درصد عبدالله پورمظاهری از دیگر برنامه های معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور به استان البرز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار