رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به طرح قم شهر بدون دخانیات گفت: شاهد وجود مراکز گسترده عرضه دخانیات در قم هستیم که نباید این مجوزها صادر شوند.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 07 November 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی مصری در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی قم با بیان اینکه برخی از مراکز بدون مجوز نیز اقدام به عرضه سیگار می کنند گفت: انتظار است تا نظارت های مربوط به این امر توسط دستگاه های مربوطه انجام و از سوی دیگر قانون مالیات بر سیگار توسط مصرف کننده اجرایی شود.

وی همچنین بر تعمیق شبکه های بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات برخی از مراکز و پایگاه های بهداشتی، استیجاری بودن آنهاست که در راستای رفع این مشکلات با نهادهای مربوطه صحبت و انتظار کمک برای رفع مشکل را داریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه جلسات استانداری دیگر گزارش محور نبوده و کارکرد محور است گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کرده و از این رو در جلسه باید اقدام هایی که انجام شده و به نتیجه رسیده است، مطرح شوند.

احمد حاجی زاده همچنین افزود: بهداشت و سلامت برای ما بسیار مهم است و به هیچ عنوان نمی توان از آن غفلت کرد و باید همه دستگاه ها در کنار دانشگاه علوم پزشکی قم به این امر مهم اهتمام ورزند.

در این جلسه موضوع هایی از جمله سالمندان و برگزاری جلسه شورای سالمندان، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قم شهر بدون دخانیات، بیماری های غیرواگیر و غیره بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار