اختتامیه هشتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در کتابخانه روستای شاهنجرین برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ 08 November 2022

اختتامیه هشتمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در کتابخانه روستای شاهنجرین برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار درگزین در این مراسم که کتابخانه روستای شاهنجرین در بین ۱۰ کتابخانه برتر به عنوان کتابخانه برتر ادوار گذشته انتخاب شد، گفت: افزایش سطح آگاهی مردم شهرستان می تواند در ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم تاثیرگذار باشد.

کمیل خواستان افزود: درگزین خاستگاه عُلما و عرفایی چون ملاحسینقلی شوندی، ایت الله حائری کرفسی و آیت الله شاهنجرانی و همچنین سردارانی همچون شهید معصومی و شهید خلبان ذوقی است‌.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم از آبروی خود برای خدمت به مردم کشور مایه گذاشته و ما نیز تا آخر برای ولینعمتانمان از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

فرماندار درگزین اضافه کرد: نگاهی کوچک به این شهرستان،  اثبات می کند که در جای جای درگزین فعالیت های عمرانی، اقتصادی،فرهنگی و هنری در حال انجام است به طوری که در همین شاهنجرین ۷ طرح بزرگ در حال اجراست.

وی در خصوص طرح های در حال اجرا اشاره کرد: به آسفالت ریزی لاین غربی مسیر اصلی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد، ساخت راهدارخانه، ساخت زمین چمن مصنوعی،احداث کانال کشاورزی، تکمیل سالن ورزشی حوزه مقاومت، ایجاد سایت گردشگری کوه سه برادران و پیگیری شهریت شاهنجرین.

خواستان با بیان اینکه سالجاری بیشترین مبلغ اعتبار برای مباحث فرهنگی نسبت به دوره های قبل در نظر گرفته شده،اظهار داشت: باید مباحث فرهنگی در شهرستان با جد دنبال شود.

وی ادامه داد: ساخت کتابخانه استاندارد، ساخت مجتمع فرهنگی، ساخت چندین مدرسه در روستاها و مدرسه در مسکن مهر قروه درگزین ازبزرگترین پروژه هایی است که امسال کلنگ آنها به زمین زده شد و بلافاصله عملیات عمرانی آنها آغاز شد.

فرماندار درگزین با اشاره به اینکه پیگیری ها برای تامین زیر ساخت مورد نیاز  شهرک صنعتی شهرستان انجام شده و هم اکنون با جدیت در حال انجام است، تصریح کرد: به زودی شاهد بهره برداری از شهرک صنعتی درگزین خواهیم بود.

در پایان از مسئول کتابخانه و کتابخوانان برتر روستای شاهنجرین تقدیر شد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری درگزین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار