مدیرکل امور مالیاتی ایلام اظهار کرد :هوشمندسازی سیستم مالیاتی در طول یک سال گذشته هفت هزار پرونده به پرونده‌های مشاغل مالیاتی استان اضافه کرده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ 11 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ جنتی افزود : سال گذشته 95 درصد اظهارنامه‌های مالیاتی با شفاف سازی درآمدها قطعی و ابلاغ شد.

وی گفت :یکی از منابع درآمدی استان سهم چهار درصدی ارزش افزوده مربوط به درآمدهای عمومی است که می تواند زمینه اختصاص اعتبار به شهرداری های، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری را فراهم کند.

جنتی ادامه داد : سهم چهار درصدی ارزش افزوده مربوط به درآمدهای عمومی موجب ارتقای وضعیت زیرساخت‌های شهری و روستایی می‌شود.

وی مطرح کرد :رسیدگی به پرونده‌های مهم مالیاتی استان در این سه ماه با جدیت دنبال شده و رضایت‌مندی مودیان قبل از وصول مالیات یکی از اولویت‌های مهم در اداره کل امور مالیاتی است.

جنتی خاطرنشان کرد : یکی دیگر از منابع درآمدی در موضوع انتقال پرونده بحث آلایندگی شرکت نفت و گاز غرب کشور است که تاثیر زیادی در راستای اختصاص اعتبار لازم به استان، شهرها و بخش‌های تحت تاثیر آلایندگی این شرکت خواهد داشت.

 وی ادامه داد : با رسیدگی به آلایندگی پرونده نفت و گاز غرب می‌توان زمینه اختصاص اعتبار به دهیاری‌ها و بخش‌هایی که تحت تاثیر این آلایندگی قرار می‌گیرند را فراهم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار