یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی امروز در قم افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ 12 November 2022

به گزارش تابناک قم، در آستانه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۶۰۹۰ شهید استان، نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از امروز آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه، ۶ هزار عنوان کتاب از نود ناشر داخلی و خارجی تا بیست و هفتم آبان ماه در مجتمع امام خمینی (ره) در معرض دید علاقمندان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: عرضه تازه‌های نشر در حوزه دفاع مقدس در قالب رمان، داستان، خاطرات در حوزه‌های کودک و نوجوان، بانوان و جوانان نشان از رشد کمی و کیفی کتب دفاع مقدس در سطح کشور دارد.

سردار غلامرضا سلیمانی، بهره گیری از زبان هنر و استفاده از ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی را از بهترین مولفه‌ها برای ترویج و تبلیغ کتاب‌های دفاع مقدس دانست و گفت: در سال‌های اخیر مطالعه کتب دفاع مقدس، مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران هم با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قم در حوزه تالیف کتب دفاع مقدس گفت: بهترین نویسنده‌های حوزه دفاع مقدس از استان قم هستند.

سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب استان در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم، ۲۰۰ عنوان کتاب با موضوع شهدای استان تالیف شده و در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

در ادامه این مراسم، علی ناظری مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب دفاع مقدس هم گفت: این نمایشگاه از امروز تا ۲۷ آبان از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۱ در مجتمع امام خمینی (ره) برپاست و ده نشست تخصصی با حضور کارشناسان و برنامه‌های مختلف فرهنگی ویژه کودکان و خانواده‌ها در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار