به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان هلال احمر از منتخبین اعضاء حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ 14 November 2022

به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان هلال احمر از منتخبین اعضاء حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان تجلیل شد.

 

به گزارش تابناک همدان، در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به تلاش‌های اعضا هلال احمر در دوران شیوع کرونا گفت: این جمعیت در چند سال گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر روز برای سلامت جامعه و ریشه کنی ویروس کرونا به صورت شبانه روز تلاش کرد.

علی سنجربگی در ادامه افزود: امدادگران و اعضا جمعیت هلال احمر استان در جشنواره شهید رجایی جایگاه‌های خوبی را به خود اختصاص دادند که این حاصل ایثار و تلاش شبانه روزی اعضا این جمعیت در تمامی عرصه‌های خدمتی است.


او فرا گیری مهارت‌های امدادی را در اولویت کاری جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد و گفت: امدادگرانی که درجه ایثار را در سال‌های گذشته کسب کرده بودند جدب این جمعیت شدند.

در ستاد استان مراسمی جهت تقدیر از همکاران و اعضاء فعال حوزه جوانان استان برگزار گردید. در این برنامه از تعداد ۳۳ نفر از همکاران و تعداد ۶۱ نفر از اعضاء تقدیر بعمل آمد. به همین مناسبت در شعب استان نیز برنامه‌های مختلفی از جمله تقدیر، غبار روبی مزار شهداء دیدار با پیشکسوتان، برگزاری کارگاه‌های مهارتی، کارگاه‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه، کارگاه مهارت‌های زندگی، دیدار با ورزشکاران و نخبگان شهرستان برگزار گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار