کد خبر: ۱۰۷۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 16 November 2022

فرماندار ماسال در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج که امروز یک شنبه ۲۲آبان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور امام جمعه، معاونت فرمانداری، فرماندهی انتظامی معاونت فرهنگی سپاه ناحیه، اعضای شورای تامین و نیز مدیران دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی برگزار شدگفت : گرامیداشت هفته بسیج، یادآور جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تابناک از ماسال مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال در این جلسه اظهار داشت: قبل از اینکه مسئول باشیم باید بسیجی باشیم و تفکر بسیجی داشته باشیم.

وی گفت نگاه ما به کار باید نگاه بسیجی وار و با خلوص نیت و  برای رضای خدا باشد و این نگاه، نگاه بسیجی وار است مهندس گیل چالانی  هدف از تشکیل بسیج در کشور اسلامی و سنگ بنای بسیج را  ایجاد نیروی شبه نظامی برشمرد وافزود:  سازمان بسیج یکی از نیروهای پنجگانه سپاه پاسداران به شمار می‌رود که گردآوری، مدیریت و سازماندهی نیروهای داوطلب مردمی را، در راستای اهداف سازمانی، بر عهده دارد

 وی اظهار کرد: به پشتوانه تفکر بسیجی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ ایران در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه موشکی به پیشرفت رسیده است.

فرماندار با  اشاره به شروع هفته بسیج از ۲۹ آبان الی ۵ آذر گفت: برگزاری یادواره شهدای والامقام، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست هم‌اندیشی، همایش پیاده‌روی و برگزاری میز خدمت میتواند از برنامه‌های شاخص این هفته باشد.

فرماندار تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید در ترویج روحیه بسیجی در جامعه و انتقال آن به نسل امروز اهتمام جدی داشته باشند چرا که با روحیه بسیجی و جهادی در بسیاری از حوزه‌ها به پیشرفت قابل توجهی می‌رسیم.

وی به تحرکات دشمنان و اغتشاشات اخیر که توسط معاندین نظام، سلطنت طلب ها، تجزیه طلبان و بسیاری‌ دشمنان داخلی صورت گرفت اشاره داشت و تصریح کرد: نه تنها بسیج در همه بحرانها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی جان بر کف بوده بلکه برای دفاع از کیان اسلامی همیشه در صحنه است و جان خود را فدای پایداری و امنیت و استقامت ایران اسلامی خواهد کرد.

وی به ضرورت  فضا سازی محیطی در این هفته تاکید کرد و افزود: هفته بسیج امسال باید پرشور تر از سنوات گذشته برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار