شورای هماهنگی اصولگرایان قم در بیانیه‌ای از قوه قضائیه خواست با برخورد قاطع و درس‌آموز و مجازات سریع جنایتکاران و برهم زنندگان آرامش ملت و اخلال‌گران کسب و کار مردم، موجبات تسریع در رفع این غائله را فراهم آورد.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 20 November 2022

به گزارش تابناک قم، متن بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لنبلونّکم حتی نعلم المجاهدین منکم و الصابرین (محمد/۳۱)

حتماً امتحانتان می‌کنیم تا مجاهدان و صابرانتان را معلوم کنیم.

بیش از دو ماه است که با هدایت سرویس‌های جاسوسی و امپراطوری رسانه‌ای دشمن، کشور دستخوش آشوب‌های هدایت شده و شورش‌های کور شده است تا از مردم شریف ایران اسلامی به خاطر استقامت و پایداری‌شان در برابر جنگ تحمیلی و نزدیک به نیم قرن انواع تحریم‌های ناجوانمردانه‌ی اقتصادی، دارویی، علمی، سیاسی و ... انتقام بگیرند.

در این مدت عده‌ای از خواص انقلاب همچون گذشته در کنار انقلاب اسلامی و ولی فقیه ماندند و به روشنگری پرداختند و متاسفانه عده‌ای عافیت طلبی پیشه کرده و به سکوت گذراندند و همچون تماشاگران واقعه‌ی عاشورا صبر کردند تا نتیجه کار مشخص شود. غافل از این که تاریخ هیچ گاه از این گروه به نیکی یاد نکرده و نخواهد کرد.

ورود اغتشاشات به فاز عملیات تروریستی مسلحانه بیانگر خالی شدن دست توطئه گران از همراهی مردمی است که گر چه به مسائلی در کشور اعتراض دارند، ولی حاضر نیستند با نقشه بیگانگان همراه شوند. اتفاقی که در سال ۶۰ نیز به عنوان راهبرد منافقین اعلام شد، ولی دیری نپایید که خون‌های به ناحق ریخته، سفره این جرثومه‌های فساد و خیانت را جمع کرد و از کشور به بیرون ریخت.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در کنار مردم فهیم و زمان شناس، حمایت خود را از نیرو‌های انتظامی و امنیتی در مقابله با اشرار مسلح اعلام داشته و از دولتمردان تقاضامند است با تاکید و تسریع بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نسبت به رفع نگرانی‌های عمومی خصوصاً قشر جوان، اقدام نماید.

همچنین از قوه قضاییه نیز انتظار دارد با برخورد قاطع و درس‌آموز و مجازات سریع جنایتکاران و برهم زنندگان آرامش روحی ـ روانی ملت و اخلال‌گران کسب و کار مردم، موجبات تسریع در رفع این غائله را فراهم آورد.

در پایان خواص ساکت را دعوت می‌کنیم تا دیر نشده موضع خود را در قبال این وقایع روشن کنند و در کنار نیرو‌های انقلاب با روشنگری خود امید و اطمینان بیشتری به قلوب کسانی که در بدنه اجتماع در تردید به سر می‌برند باز گردانند، چرا که سکوت در این شرایط همراهی با دشمنان است و عاقبت خیری را برایشان رقم نخواهد زد.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار