معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:خیلی از شبهات در فضای مجازی ایجاد می شود و باید در همان فضا هم پاسخ داده شود ، امروز به نظر می رسد هر دستگاه و هر اداره ای باید مجموعه ای تحت عنوان فضای مجازی داشته باشد چرا که روز به روز تکنولوژی های جدید وارد این عرصه می شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 20 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی در نشست شورای اطلاع رسانی در این استان اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی نقش مهمی در راستای تبیین واقعیت ها در سطح جامعه برعهده دارد و امید است که نتیجه این جلسات برای اطلاع رسانی صحیح به مردم و تبیین خدمات نظام و دولت گام های خوبی برداشته شود.

وی افزود: بحث ما بحث اطلاع رسانی است، در جایی که خلا اطلاعات وجود دارد ما هم کمک می کنیم که اطلاع رسانی صحیح و بر مبنای واقعیت ها صورت گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بیان کرد: مخاطبان رسانه ها اقشار مختلف مردم هستند و هر کدام به تناسب وضعیتی دارند مورد مخاطب قرار می‌گیرند و بایستی روش های اطلاع رسانی متناسب با نیازها و ذایقه های که وجود دارد باشد.

حسنی با تاکید بر اینکه دستاوردها و خدمات نظام باید برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود، یادآور شد: محوریت در بحث تبیین ارایه کارهای انجام شده در عرصه‌های مختلف است که بایستی مردم در جریان خدمات دولت انقلابی قرار بگیرند.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: باید راهکار داشته باشیم و وقت بگذاریم و به صورت عملی باید پاسخگو باشیم، ممکن است برخی از مطالبات نیز در واقع مطالبات به حقی نباشد اما می شود با تشریح مسایل، اقناع سازی لازم را انجام داد و پاسخگویی متناسب را داشته باشیم.

وی بیان کرد: بخشی هم از این افراد که اغتشاش گر هستند سر عناد دارند ‌و دشمن در این فضاها سعی می کنند صحنه گردان باشد و این مدیریت را به سمت خود ببرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: دشمنان نظام و انقلاب از دل همین نقاط ضعف سناریو تولید و در ذهن مخاطبین فضا را آماده و با کار حرفه ای آنرا عملیاتی می کنند.

حسنی ابراز کرد: در بحث اقناع سازی و اطلاع رسانی عقب هستیم، دستگاه های اجرایی استان، نهادهای حاکمیتی و صدا و سیما نقش برجسته ای باید داشته باشند ، دستگاه های فرهنگی که مسولیت دارند حتما باید پای کار باشند و میدان داری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: فضای مجازی بسیار مهمی است چراکه همه به آن دسترسی دارند ولی تاکنون در این حوزه ضعیف عمل کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه پیوست رسانه ایدر برنامه ها باید داشته باشیم، اضافه کرد: اگر در این فضا تولید محتوا داشته باشیم، اثرگذاری آن خیلی بیشتر این است که تیم به مدارس بفرستیم.

حسنی تصریح کرد: هر لحظه باید تولید محتوا کنیم چرا که دشمن با تمام توانش در فضای مجازی است و در غیر این صورت همچنان روایت‌گر اول آنها خواهند بود.

وی بیان کرد: خیلی از شبهات در فضای مجازی ایجاد می شود و باید در همان فضا هم پاسخ داده شود ، امروز به نظر می رسد هر دستگاه و هر اداره ای باید مجموعه ای تحت عنوان فضای مجازی داشته باشد چرا که روز به روز تکنولوژی های جدید وارد این عرصه می شود./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار