تابناک: مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: لازم است آماری از وضعیت سکونت‌گاه‌ها و واحدهای مسکونی در فولادشهر مشخص شود تا سال آینده، شهر فولادشهر در طرح تجمیع بافت‌های فرسوده قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸ 05 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، منصور شیشه‌فروش ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با مسئولان شهرستان لنجان و شهردار فولادشهر با اشاره به اینکه چرخ فعالیت در فولادشهر در حال حرکت است، اظهار کرد: اقدامات خوبی در حوزه مدیریت بحران فولادشهر در حال رخ دادن است و با توجه به جمعیتی که این شهر دارد باید واحد مدیریت بحران در شهرداری ایجاد شود تا حوادثی که شهر را تهدید می‌کند، بررسی شوند.

وی افزود: شهرداری فولادشهر به خوبی توانسته در جهت حفظ و نگهداری 473 هکتار فضای سبزی شهری وارد عمل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: در بحث مدیریت بحران باید آماری از وضعیت سکونت‌گاه‌ها و واحدهای مسکونی مشخص شود تا سال آینده شهر فولادشهر در طرح تجمیع بافت‌های فرسوده قرار گیرد.

وی در پایان قول مساعد در خصوص همکاری برای تسهیل اخذ مجوز مربوط به ایستگاه پمپاژ پساب در فولادشهر را داد و ابراز امیدواری کرد که شهرداری بتواند پیش از ورود به فصل گرم سال آینده با در اختیار قرار گرفتن پساب قسمتی از آب مورد نیاز فضای سبز خود را تامین کند.

به گزارش فارس، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از خط انتقال اجرا شده پساب، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و قسمتی از پروژه اجرا‌ شده هدایت آب‌های سطحی در فولادشهر بازدید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار