فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران و پلیس آگاهی پاکدشت، ۱۵۰۰ دستگاه چرخ خیاطی قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ 10 December 2022

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص این مهم، اظهار کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از دپو چرخ خیاطی قاچاق در یک انبار در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان مطلع شدند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن محل ۱۵۰۰ دستگاه چرخ خیاطی کشف و با توجه به عدم ارائه مدارک و اسناد معتبر گمرکی و همچنین سامانه جامع ثبت انبارها، پرونده تعزیراتی در این خصوص تشکیل شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان امر ارزش اموال مکشوفه را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار عزیزی در پایان گفت: مبارزه با قاچاق کالا از محوری ترین اقدامات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به شمار می‌آید و پلیس در راه مبارزه با قاچاقچیان و اخلاگران نظام اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار