حجت الاسلام خاضع : اگر ما روایت ها را به صورت اصولی تبیین نکنیم، دشمن در راستای اهداف شوم خود روایت های غیر واقعی را انجام خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ 11 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد خاضع امروز (۲۰ آذر ماه) در نشست ستاد بزرگداشت ۹ دی ماه، «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» اظهار کرد: فتنه ۸۸ تبعات و خسارت های بسیاری در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و بین المللی برای کشور ما داشت و حتی می توان گفت اغتشاش ها و آشوب‌های اخیر ریشه در فتنه ۸۸ دارد و تداوم آن جریان است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به لطف الهی و به برکت مدیریت شجاعانه و قاطعانه مقام معظم رهبری، بصیرت و اقدام هوشمندانه و به موقع مردم که در روز ۹ دی ماه در صحنه حضور پیدا کردند، فتنه عظیم خنثی و یک بار دیگر مردم با حضور در صحنه و نمایش سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ثابت کردند که مولفه اصلی قدرت نظام ما همین پشتوانه مردمی بوده که دشمنان تلاش می‌کنند در این توطئه ها و اغتشاش ها پشتوانه مردمی را از نظام بگیرند و و به لطف الهی موفق نشدند.
 
وی ضمن اشاره به اینکه فتنه ۸۸ نه نخستین فتنه بوده و نه آخرین فتنه خواهد بود ، ادامه داد : در دی ماه سال ۹۶ و در آبان ماه سال ۹۸ شاهد فتنه هایی در سطح کشور بودیم و امروز نیز این اغتشاش ها و مشکلاتی که علیرغم همه تلاش‌های دشمن به وجود آمده و شکست خورده اند ، این حوادث ، توطئه ها و فتنه ها نشان می دهد که ما باید این روز را گرامی بداریم و اجازه ندهیم که به دست فراموشی سپرده شود.
 
حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر اینکه حوادث، فتنه ها و توطئه ها باید بازخوانی شوند، افزود: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید روز ۹ دی ماه و حوادث قبل از آن برای مردم به خوبی تبیین شود تا از فتنه های مشابه جلوگیری به عمل آید.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری سال ۹۳ در دیدار مردم قم در همین زمینه فرمودند: «انگیزه هایی وجود دارد برای فراموش کردن این روزهای بزرگ و حوادث بزرگ، کار می کنند و تلاش می کنند برای اینکه سوابق تعیین کننده و عموماً افتخارآمیز برای انقلاب، دوران دفاع مقدس و امثال اینها فراموش بشود، نهم دی را نیز می خواهند هم به فراموشی بسپارند، حادثه عاشورای حسینی را هم ظالمان و ستمگران می خواستند نگذارند باقی بماند».
 
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در زمینه گرامی داشت ۹ دی می فرمایند: «حادثه نهم دی، یک حادثه ماندنی در در تاریخ ماست، این حادثه کوچکی نیست، شبیه حوادث اوایل انقلاب است و بایستی گرامی داشته شود».
 
حجت الاسلام خاضع حرکت حماسی، بی نظیر و عاشورایی در نهم دی ماه را یکی از بی نظیرترین حرکت های مردمی در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد : این حرکت نشان دهنده اوج بصیرت ، غیرت دینی ، انقلابی و دشمن شناسی ملت مومن ایران اسلامی است که باید این حادثه بزرگ را بازخوانی و آن را گرامی بداریم.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف گرامی داشت این روز بزرگ، عمل به فرمان مقام معظم رهبری و یک فرصت طلایی برای عمل به فریضه «جهاد تبیین» که مقام معظم رهبری فرمودند «در این اغتشاشات اخیر، مهم ترین اسلحه دشمن دروغ است و برای فریب افکار عمومی به هر دروغی متوسل می شوند».
 
وی خاطرنشان کرد: برای اینکه این دروغ را از دشمن بگیریم و دشمن را خلع سلاح کنیم، تنها راه آن «جهاد تبیین» و روایت درست و صحیح وقایع است.
 
حجت الاسلام خاضع تاکید کرد: اگر ما روایت ها را به صورت اصولی تبیین نکنیم، دشمن در راستای اهداف شوم خود روایت های غیر واقعی را انجام خواهد داد.
 
این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید از این ظرفیت و فرصت ۹ دی ماه برای تبیین ابعاد و ریشه‌های فتنه ۸۸، روش ها و شیوه های دشمن در زمینه براندازی و تبیین جایگاه ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه نظام که در فتنه اخیر نیز مستقیم به شخص مقام معظم رهبری و جایگاه رفیع ولایت اهانت و تخریب کردند، استفاده کرد.
 
وی ادامه داد: چون دشمنان می دانند هر فتنه ای در کشور ما انجام دادند، نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در پیش بینی حوادث، فتنه ها و توطئه ها و در مقابله، مهار فتنه ها و بصیرت بخشی به مردم بی بدیل است.
 
حجت الاسلام خاضع افزود: باید از این فرصت و ظرفیت یوم الله ۹ دی ماه برای تبیین توطئه ها، نقشه های دشمنان و فتنه های جدیدی که دارند و در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی همه آماده و هوشیار باشیم.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دیگر اقدام هایی که می توان انجام داد، عمق مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هر وقت دشمنان قصد براندازی و توطئه در کشور ما داشتند، مردم بصیر و همیشه در صحنه حضور پیدا کرده و با این حضور، توطئه های دشمنان را خنثی کردند، زیرا محور اصلی قدرت و اقتدار ایران اسلامی، حضور با بصیرت مردم در همه صحنه ها و عرصه ها است.
 
وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در زمینه فتنه ۸۸، آشوب ها و اغتشاش های اخیر و روش های جدید دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنها به بهترین نحو استفاده کرد.
 
حجت الاسلام خاضع فضاسازی تبلیغی، تبلیغات محیطی و میدانی، نصب بنر و استفاده از تلویزیون های شهری را خواستار شد و ادامه داد: ادارات و نهادها نیز با نصب بنر در زمینه گرامی داشت یوم الله ۹ دی ماه، فتنه ۸۸ و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش کنند، ضمن اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مدارس، مساجد و دانشگاه ها مورد انتظار است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نشست های تخصصی و گفت و گو محور با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در صدا و سیما، مدارس، مساجد و بقاع متبرکه با موضوعات فتنه، بصیرت و ولایت مداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: مراسم گرامی داشت یوم الله ۹ دی که مصادف با روز جمعه خواهد بود، در همه شهرهای استان برگزار خواهد شد و همه باید تلاش کنیم که یوم الله ۹ دی امسال پررنگ تر و با شکوه تر از هر سال برگزار شود.
 
وی گفت: با توجه به حوادث و اغتشاش هایی که در کشور رخ داده، می طلبد که همه ما پای کار باشیم و همان طور که ۱۳ آبان امسال ماندگار شد، تلاش کنیم که حماسه ۹ دی و گرامی داشت آن به نحو مطلوب در استان برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار