فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح؛
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت :ضد انقلاب کردستان در طول جنگ تحمیلی ۱۰۰ هزار نیروی ما را زمین گیر کرد و اینهایی که امروز مدعی زن آزادی و زندگی شده اند، باید درس آزادگی را از شهدا یاد بگیرند.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 15 December 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سیدمحمد باقرزاده روز پنجشنبه در آیین استقبال از پیکر شهدای گمنام در مرز مهران گفت : یک روز بعد از ۲۲ بهمن مشتی غارتگر و مزدور در روز ۲۳ بهمن به پادگان مهاباد حمله کرده و بر اساس منطق زور خواستار خودمختاری شدند.

وی افزود : در معارف ما هیچ چیز تصادفی یا اصطلاحاً شانسی نیست، بلکه فرصت وجود دارد و مهم این است که فرصت شناس باشیم و از فرصت ها استفاده کنیم مثل فرصت شما مرزنشینان مهران که توفیق دارید و به زایران اباعبدالله خدمت می کنید.

سردار باقر زاده ادامه داد : شهدای امنیت که این روزها در مقابل فتنه گران ایستادند و جانشان را فدا کردند، کسانی بودند که در سیل و زلزله و کرونا به مردم خدمت رسانی کردند ولی عده ای ناجوانمردانه اینها را مثل سیدالشهدا(ع) سنگ باران کردند.

وی گفت : از امثال کومله و دموکرات و منافقین جز خیانت و تشویش و جنایت سراغ نداریم، ضد انقلاب و کومله و دموکرات ۱۰ لشکر ما را در کردستان معطل کردند .

سردار باقرزاده مطرح کرد : حضور امروز شما از ازل مشخص شده بود که به استقبال این شهدا بیایید و بر اساس تصادف و شانس نبوده است، شما توفیق پیدا کردید که در این مراسم حضور داشته باشید.

وی افزود : جنایات دموکرات و ضد انقلاب را باید از این شهدا سوال کنیم، سال گذشته پیکر شهیده فاطمه اسدی را تفحص کردیم که دموکرات‌ها شوهرش را اسیر و خودش را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند و بعد به همراه یک بسیجی که به دموکرات اعتراض کرد که چرا این زن را اذیت می‌کنید، او را هم به همراه شهیده فاطمه اسدی شهید کردند، به آنها گفتند قبر خودتان را بکنید و بعد این دو را تیرباران کردند .

وی ادامه داد : در عملیات آزادسازی بستان هزار نفر شهید شدند و بعضی از فرماندهان دست و دلشان لرزید و احساس کردند باید استعفا بدهند تا دیگران فرمانده شوند./ع

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار