مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد
تابناک هرمزگان // مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۸ میلیون با ۸۰۰ هزارتن کالا با ناوگان باری از مبادی استان هرمزگان به سراسر کشور حمل شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ 18 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//  عباس شرفی گفت: این شمار از کالا‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است. او گفت: عمده کالا‌های حمل شده بنزین، گازوئیل، شمش آهن و سنگ آهن بود.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در این مدت بیش از سه میلیون تن کالا نیز از مبادی استان هرمزگان ترانزیت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.در این مدت دو میلیون و ۶۴۷ هزار تن کالا از بندر شهید رجایی به پایانه مرزی سرخس ترانزیت شد که ۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.
عباس شرفی گفت: عمده کالا‌های ترانزیت شده نیز برنج، شکر و قطعات اتومبیل بود.وی گفت: در این مدت ۴۶۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: عملیات اجرایی ۱۳۳ کیلومتر از راه‌های روستایی استان هم ساخته شد.
شرفی گفت: رانندگان خودرو‌های سنگین با در دست داشتن مدارک هویتی می‌توانند برای دریافت قطعات لوازم یدکی به پایانه باربندرعباس مراجعه کنند. محور مواصلاتی استان هرمزگان بیش از ۱۳ هزار و ششصد کیلومتر است.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار