شهرداری دهدشت طی چند روز گذشته در تلاش است تا فضای شهر را در آستانه شب یلدا آماده کند.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 21 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، شهرداری دهدشت طی یک سال گذشته همیشه تلاش کرده است که در مناسبت‌های مختلف با اجرای برنامه‌های متنوع در شهر تعلق خاطر شهروندان را افزایش دهد و به بهتر شدن حال آن‌ها کمک کند.

در روز‌های اخیر و با نزدیک شدن به شب یلدا، اگر در سطح شهر دهدشت چرخی زده باشید شاهد آن هستید که حال‌ و هوای یلدایی بر صورت شهر نقش بسته است.

شهر فرهنگی و تاریخی دهدشت در آستانه شب یلدا رنگ و رویی تازه به خود گرفته و پرسنل زحمتکش شهرداری با تلاش فراوان در حال آماده سازی شهر برای استقبال از یلدا هستند.

 

برپایه این گزارش، از روزهای گذشته و با دستور شهردار دهدشت، نیروهای خدماتی شهرداری در حال نظافت خیابان‌های اصلی و نیز پاکسازی و آماده‌سازی فضای شهری هستند.

علاوه بر اقدامات گفته شده، تمامی بلوارهای شهر دهدشت از دوهفته گذشته تاکنون در حال چمن‌کاری و تعویض خاک و گل و لای بوده و در یک اقدام هماهنگ و همزمان نیز درختان تمام بلوارهای شهر پیرایش شدند.

شهر دهدشت در آستانه شب یلدا از سوی شهرداری دهدشت در تمامی بخش‌ها همچنان در حال آماده‌سازی است، فضاهای سبز، پارک‌های شهر نیز از سوی واحد فضای سبز شهرداری در حال آماده سازی است و فصای شهر در حال زینت دادن است تا شهروندان شبی خاطره‌انگیز را در کنار خانواده تجربه کنند.

در ماه‌های اخیر و به مناسبت‌های مختلفی شاهد برگزاری پویش‌های مشابهی برای ایجاد حال‌وهوای مناسب در شهر بودیم و امشب همزمان با شب‌یلدا آیین ویژه “چله‌نشینی شب یلدا” با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در دهدشت برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار