عضو شورای شهر تهران:
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع برنامه چهارم توسعه پایتخت گفت: طرح جامع گردشگری ری باید در تنظیم این برنامه پررنگ و جزو الزامات و احکام تعریف شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ 25 December 2022

به گزارش تابناک تهران، جعفر بندی شربیانی در نشست مشورتی با شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) و معاونانش ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه بودجه و برنامه سال ۱۴۰۲ قرار داریم باید با هم اندیشی و مشورت بتوانیم در خصوص افزایش بودجه منطقه ۲۰ تهران(شهرری) اثر خودمان را بگذاریم و نهایت استفاده را از فصل بودجه نویسی داشته باشیم.

وی با قدردانی از اقدامات شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) طی یکسال گذشته افزود: خدمت به مردم محروم ری، در کنار زائرین حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) یک ارزش افزوده مضاعف دارد که آثار و برکت این خدمت را در زندگی شخصی خواهید دید.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم پیگیری و انجام طرح های کوچک مقیاس خاطرنشان کرد: برخی پروژه های کوچک در سطح محلات از سال گذشته وجود دارد و پیگیر این بودیم که این پروژه ها را با اولویت بندی که معتمدین محلات دارند، پیش ببریم و اگر پیشرفتی داشته اند به مردم اطلاع رسانی کرده و اگر مشکلی برای ادامه پروژه هست بتوانیم در این نوع جلسات با هم فکری آنها را رفع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به بحث برنامه چهارم توسعه شهر تهران توضیح داد: بعضی موضوعات ری از جمله طرح جامع گردشگری و شهرداری ویژه شدن این منطقه را در برنامه چهارم توسعه شهر تهران باید پررنگ و جزوالزامات و احکام تعریف کنیم.

شربیانی خاطرنشان کرد: با همفکری و هم‌افزایی در این نوع جلسات مطمئنا در حوزه بودجه منطقه ۲۰ در سال ۱۴۰۲ اتفاقات ویژه ای رقم خواهم خورد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار