سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس از کشف ۲۴۸ فقره انواع سرقت و دستگیری ۱۹۶ سارق در نتیجه اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 25 December 2022

سرهنگ حجت ا.. پورنجفی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به دستگیری گسترده سارقان اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان پردیس با بسیج امکانات و تمامی نیرو‌ها و با هماهنگی قضائی از ابتدای ماه جاری به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح با تلاش مأموران انتظامی از ابتدای ماه جاری ۱۹۶ سارق دستگیر و ۲۴۸ فقره سرقت با اقدامات پلیس کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس در ادامه گفت: برابر مطالبه جدی مردم و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و شناسایی محل فعالیت خرده‌فروشان مواد مخدر طی هماهنگی قضائی پاک‌سازی این مناطق جرم خیز در دستور کار قرار گرفت و در همین زمینه و در پاک‌سازی از مناطق جرم خیز و مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر ۲۶ توزیع‌کننده دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ پورنجفی تصریح کرد: همچنین با اقدامات اطلاعاتی انجام شده در این طرح ۳ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و تعداد یک قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از جرم موارد را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار