مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان داشت : در جریان سفر رییس جمهوری به استان ایلام گاز رسانی هشت روستا و ۲ شهر در استان مصوب شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 27 December 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ کشاورز مطرح کرد :هشت روستای طلور، هرقروش چرداول، بانروشان مهران، قرجیلگان و انجیر ملکشاهی، فرخ آباد، گورا سفلی و علیا دهلران به طور ۱۰۰ درصدی اجرا و ساکنان این روستاها از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی گفت : بر اساس مصوبات سفر رییس جمهوری عملیات گاز رسانی به تعداد ۴۵۰ خانوار مددجو در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

کشاورز ادامه داد : این تعداد گازرسانی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی (۳۳۱) و کمیته امداد (۱۸۵) با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی افزود : شهرهای پهله و میمه از توابع شهرستان مرزی دهلران به عنوان آخرین شهرهای استان با تلاش جهادی همکاران شرکت گاز به شبکه گاز سراسری متصل و ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری به ۱۰۰ درصد رسید.

وی گفت : در حال حاضر ۲۶ شهر استان به شبکه گاز سراسری متصل شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خاطرنشان کرد : تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری عملیات گازرسانی به این روستاها تکمیل و مردم این مناطق از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی ادامه داد : از مجموع ۶۳۷ روستای استان، ۵۳۴ روستا گازدار شده و ۴۹ روستای دیگر در دست اجراست.

کشاورز افزود :94  واحد صنعتی و تولیدی از ابتدای امسال تاکنون در سطح استان از نعمت گاز بهره مند و به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.

وی  گفت : طی چند سال‌ گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار