مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، عضو کمیته استقبال از شهدای گمنام شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵ 26 December 2022

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، عضو کمیته استقبال از شهدای گمنام استان شد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، تشییع پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در ۶ نقطه از استان همدان همزمان با تشییع و تدفین 400 شهید گمنام در سراسر کشور برگزار خواهد شد. در همین راستا کمیته استقبال از شهدای گمنام در استانداری استان تشکیل شده و محمد صادق محبی نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان نیز به عضویت این کمیته در آمد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مراسم وداع با شهدا روز پنجم دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان و نیز مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا ساعت هشت صبح روز ششم دی همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در میدان امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.

 محبی نظر با اشاره به اینکه شهیدان سند پر افتخار مردم این مرز و بوم هستند، حضور گسترده آحاد مردم در آیین استقبال، تشییع و تدفین ۶ شهید گمنام در استان را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم شهدا برکات بسیاری دارد و آثار آن در جامعه نیز محسوس است، خاطرنشان کرد:  مراسم  تشیعع و تدفین پیکر پاک شهدا  ششم دی ماه در شهرستان های همدان، رزن و ملایر برگزار خواهد شد.

عضو ستاد استقبال از شهدای گمنام استان افزود: ایجاد فضاهای فرهنگی و معنوی در راستای آشنایی نسل نوجوان با شهدا، ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ استکبارستیزی را ضروری برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار