کد خبر: ۱۰۸۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ 27 December 2022
به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:
15 هزار اشتغال مستقیم و صد هزار اشتغال غیرمستقیم در حوزه صنایع تبدیلی، تکمیلی و غذایی بخش کشاورزی وجود دارد.

 سید محمد جعفری در مراسم معارفه سرپرست مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: امروزه در دنیا برای تولید کشاورزی، صنایع تبدیلی به عنوان یک اصل مورد پذیرش قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: در دنیا مواد غذایی خام معنایی ندرد و صنایع تبدیلی و تکمیلی جایگاه بسزایی برای ارتقاء ارزش افزوده محصول دارد.

 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالای حوزه صنایع تبدیلی که در بخش کشاورزی مازندران وجود دارد باید صدور مجوز الکترونیک به درستی انجام شود.

 

جعفری خاطرنشان کرد: یک هزار و 230 شالیکوبی در استان داریم که کار تبدیل شالی را انجام می دهند که این شالیکوبی ها فقط سه ماه در سال فعالیت می کنند.

 

وی ادامه داد: 15 هزار اشتغال مستقیم و صد هزار اشتغال غیرمستقیم در حوزه صنایع تبدیلی، تکمیلی و غذایی بخش کشاورزی وجود دارد.

 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: صدور مجوز و سرمایه گذاری در استان را تسهیل خواهیم کرد.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات پرویز موسی‌نژاد در دوره تصدی قدردانی و حمیدرضا شهابیان به عنوان سرپرست مدیریت صنایع بدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار