خطاب به آقای محسنی اژه ای
گر مردد باشم که اراده ای برای حل این معضل ندارید، بدون شک، یقین دارم که توانایی لازم برای حل این بحران را ندارید. روحیه کدخدامنشی برای گفتگو و تعامل با کسانی که می کُشند، غارت می کنند و وحشیانه ترین رفتارهای ممکن را علیه مردم بکار می برند، شایسته این ملت و نظام نیست.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ 27 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،سیدعلی عباس محدث طی یادداشتی نوشت : اوباشی گری، وندالیسم و اغتشاشات آمیخته با تروریسم، از اواخر شهریور سال جاری با دو خبر دروغ، یکی مربوط به فردی که مدعی شده بود 20 ساعت در ساختمان متروپل آبادان زیر آوار مانده بود و دیگری هم مربوط به شخصی که به دروغ گفته بود تابحال دخترش به بیمارستان نرفته و باتوم خورده است، شروع شد. تا به امروز علاوه بر شهادت مأموران نیروی انتظامی، حملات تروریستی،  حمله به نیروهای بسیج، بازریان، نیروهای امنیتی و ...، خسارت های گسترده ای به اموال عمومی تحمیل شد و بسیاری از مراکز دولتی، مذهبی، تجاری و خدمات عمومی را به آتش کشیدند. اسلحه و مهماتِ قاچاق وارد کشور کردند. گروه های تجزیه طلب و معاند نظام و همچنین بازیگرایی مثل گلشیفته فراهانی و کتایون ریاحی که سالها قبل لخت شده بودند و از پوشش اجباری خود در عذاب بودند و یا شبه خبرنگارانی مثل مسیح علی نژاد و محمد حسینی که در پستوی پرحاشیه تجزیه طلبان به ولنگاری مشغولند و همچنین بازیکنان بیسوادی مثل علی کریمی، وریا غفوری و مهرداد پولادی که به قول یکی از وزرای اصلاح طلبِ خارج نشین، دوجمله بلد نیستند صحبت بکنند و یک خط راست نمی توانند بنویسند، لیدری جریان دگراندیش نظام را به عهده گرفته اند و آنچه را به وجودش در آرامش بودیم(امنیت)، به مخاطره انداخته اند.
هر روز دلها نگران تر، حسرت دوستداران انقلاب و نظام بیشتر، تأسف و ناامیدی به دولت حضرت آیت الله رئیسی با انتصاب استانداران و مدیران یکی از دیگری بی کفایت تر و نالایق تر، وجود مجلسی مداخله گر در کار دولت و نظاره گر در استعمارگری بخش های تولیدی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و انرژی که بعضاً  خود عضویت در هیأت مدیره هایشان هستند، اسباب دردسر مردم بوده و متعرضان به امنیت و جان مردم و پلیس را، جری تر نموده است.
اگر مردد باشم که اراده ای برای حل این معضل ندارید، بدون شک، یقین دارم که توانایی لازم برای حل این بحران را ندارید. روحیه کدخدامنشی برای گفتگو و تعامل با کسانی که می کُشند، غارت می کنند و وحشیانه ترین رفتارهای ممکن را علیه مردم بکار می برند، شایسته این ملت و نظام نیست. اینکه انتظار داشته باشید، داعشی ها و منافقین با جنابعالی مذاکره کنند و بساط لیدری در خیابانها و دانشگاهها را جمع کنند، خیالی باطل است. اینکه امید دارید، زنانی که روسری برداشته و  تک خوانِ رکیک ترین الفاظ در خیابانها و محیط های علمی دانشگاهی شده اند، دست از لجاجت بردارند و به اوامر پدرانه شما گوش بدهند، خیلی دیر شده است.
از دولتی که دربست در اختیار محجورین در اجرا و منسوبین نمایندگان و مغضوبین مردم قرار گرفته است، مأیوسیم، ولی انتظار داشتیم حالاکه حوادث دهه 60 را منافقین و داعشی ها و داعشی صفتان تکرار کرده اند، اگر خلخالی نیستید که هیچگاه نمی شوید، لااقل سخنرانی نکنید، گفتار درمانی نکنید، آنچه را در میادینی که بچه های غیر مسلح نیروی انتظامی و بسیج دیده اند و شما ندیده اید، قضاوت نکنید. بگذارید پلیس، به معنای واقعی و عملی، حافظ امنیت مردم باشد، نه جسد بی جانشان سندی برای لاابالیگری عده ای خودفروخته یا مدرکی برای آزمودن تروریست هایی باشد که ذاتاً  چنین زاده شده اند.
حضرت آقای اژه ای؛
این ویرگول را در جای مناسب این جمله بگذار و ملت را به زحمت نیانداز.
«بخشش لازم نیست اعدامش کنید»

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
برادر همه ما از این وضعیت ناراحت هستیم اما دستگاه قضایی هم باید قانون را رعایت کنه نمیشه که مثل اول انقلاب اعدام داشته باشیم / ضمنا الان ما در شرایط ویژه ای در مناسبات بین المللی هستیم / نمیشه که همینطور حکم بدیم باید با کمترین تبعات منفی کار را مدیریت کرد / واقعا طراحی بسیار سنگینی برای از هم پاشندن ایران از درون شده بود که خدا رحم کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار