دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان:
تابناک هرمزگان// دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با بیان این که امروز منکری بزرگتر و ویران کننده‌تر از تضعیف خانواده نیست، اظهار داشت: تداوم این شرایط بسیار نگران کننده است و می‌بایست برای برون رفت از این شرایط طاقت فرسا، هر چه زودتر دست به کاری زد.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 29 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// حجت الاسلام والمسلمین کریمی عنوان کرد: عدم توجه به مسائل مربوط به جوانان، فراهم نبودن شرایط ازدواج و مسکن، عمده‌ترین مشکلات جوانان ایرانی را شکل داده، تاکنون با کم لطفی‌های زیادی از سوی مسئولین رو به رو شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان بیان داشت: در کشور ما که حدود ۳۰ درصد جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهد واضح است که ایجاد فضایی مناسب برای فراهم آوردن فرصت‌ها و تحقق نیاز‌ها و خواسته‌های آنان نیازمند مدیریت و برنامه ریزی کلان است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی اظهار کرد: امروز منکری بزرگتر و ویران کننده‌تر از تضعیف خانواده نیست، بیکاری جوانان و رکود اقتصادی، گذران زندگی را بر مردم چنان سخت و دشوار کرده که به بنیان خانواده‌ها آسیب زده و این کانون حیاتی را به چالش کشیده و همین امر، سبب آب شدن سرمایه‌های انسانی و اجتماعی جامعه می‌شود.

وی افزود: تداوم این شرایط بسیار نگران کننده است و می‌بایست برای برون رفت از این شرایط طاقت فرسا، هر چه زودتر دست به کاری زد، تشکیل وزارت خانواده و جوانی جمعیت باید در برنامه ریزی کلان کشور برای برون رفت از مشکلات مهم این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان خاطر نشان کرد: مسئولان در قبال نسل جوان و حمایت از بنیان خانواده و بها دادن به این سرمایه‌ها باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار