گزینش باید منجر به ورود صالحان و خوبان به دستگاه اداری باشد
کد خبر: ۱۰۸۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 31 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در دیدار هسته گزینش دستگاه‌های اجرایی استان با تاکید بر این که گزینش درست باید منجر به ورود صالحان و خوبان به دستگاه اداری باشد، افزود: گاهی شاهد هستیم ورودی‌ها به دستگاه‌ها از فیلتر گزینش و قانون‌مندانه عبور نمی‌کنند و از مسیر توصیه می‌گذرد.

آیت الله محمدی لائینی با اظهار این که حراست و بازرسی باید فرایند گزینش را تحت نظر داشته باشد، افزود: باید جلوی ورود افراد ناصالح را به دستگاه‌های اداری گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ما مردم از کم و کسری خیلی ناراحت نیستند بلکه از تبعیض ناراحت هستند، گفت: این تبعیض‌ها مردم را ناراحت و عصبانی می‌کند زیرا در ادارات تبعیض‌هایی وجود دارد.

وی افزود: اصلاحات کل تنها از گزینش برنمی‌آید و هر کسی باید کار خودش را درست انجام دهد و نظارتش بر مجموعه زیر دست خودش نظارت درستی باشد تا تبعیض و تخلف اتفاق نیفتد.

امام جمعه ساری تاکید کرد: گزینش باید روی دانایی علاوه بر مدرک تکیه کند و گاه نسبت به دانشگاه‌ها تبعیض وجود دارد که برخلاف عدل است و باید در کار حرفه‌ای کاملاً آگاه و مسلط باشید.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر در آموزش و پرورش بحث کمبود معلم مطرح شده است، گفت: باید معلم در قالب گزینش‌های سخت و در دانشگاه‌های ویژه‌ای تربیت شود و نهادهای حراست و نظارت و بازرسی باید با ضعف‌ها برخورد کنند.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه گزینش باید منجر به ورود صالحان و خوبان به دستگاه اداری باشد، گفت: اما خوب نگه داشتن صالحان مهم‌تر از مورد اول است، ضایع کردن حق بدترین حق الناس است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار