فیلم مستند "صیاد کاپلو" جایزه بهترین کارگردانی مستند در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم پنج قاره FICOCC را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 01 January 2023

به گزارش تابناک تبریز، ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم پنج قاره FICOCC  برندگان خودر را از میان کشورهای چین، آمریکا، فرانسه، و ایران برگزید و مستند «صیادکاپلو» از تولیدات خانه سینمای مستند تبریز  به کارگردانی "رستم نظری" در این جشنواره توانست تندیس و جایزه بهترین کارگردانی مستند کوتاه را به خود اختصاص دهد .

بر اساس این گزارش، مستند صیاد کاپلو پرتره اجتماعی ورزشی هست که در خانه سینمای مستند تبریز تهیه و تولید شده و درباره زندگی فردی است که مددجوی بهزیستی و عاشق فوتبال و مربیگری است و نزدیک به بیست سال است که در فوتبال محلات تبربز مربیگری می کند؛ علیرغم مشکلات عدیده ای که دارد هیچ وقت از پا در نیامده و با تلاش و سخت کوشی ستودنی به کار خود ادامه می دهد .

در این فیلم "رستم نظری" به عنوان کارگردان، "علی  مسلمی" به عنوان تدوینگر، "مهدی ناطق زاده" به عنوان فیلمبردار، "فؤاد بلوری" به عنوان صداگذار، "علی رضایی" به عنوان مدیر تولید و "جمشید یدالهی" به عنوان ناظر کیفی حضور دارند.

مستند صیادکاپلو تا کنون در چهار جشنواره ملی و  هشت جشنواره بین‌المللی حضور داشته که از آن جمله می‌توان به سالرنو ایتالیا، لیفت آف سیشنز انگلیس، سینما کیدز، اوتی، کودکان احمد آباد هند اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :