ورود صنایع گیلان به فناوری‌های دانش بنیان
کد خبر: ۱۰۸۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ 09 January 2023

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: افزایش آگاهی فنی و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مهمترین هدف گسترش صنایع دانش بنیان در گیلان است.

به گزارش تابناک گیلان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه کارآفرینی مبتنی بر فناوری، یک اصل در اقتصاد است گفت: برای ۱۴۷ واحد صنعتی گیلان برای ورود به حوزه دانش بنیان مجوز تحقیق و توسعه صادر شده است.
تیمور پورحیدری افزود: تولید و فروش فناوری و ایجاد ارزش افزوده بر دارایی‌های موجود در کشور می‌تواند روند توسعه اقتصاد پایدار را بهبود دهد.
وی با اشاره به اینکه راهبرد این اداره کل ترغیب سرمایه‌گذاران بر ایجاد کارآفرینی مبتنی بر فناوری روز می‌باشد بیان کرد: با این راهکار قابلیت رقابت پذیری تولیدات ایرانی در مجامع بین المللی افزایش یابد.


پورحیدری نمایشگاه خدمات کسب و کار را فرصتی مغتنم برای کلیه علاقمندان در حوزه کارآفرینی توصیف کرد و گفت: نقش نهاد‌های مختلف دست‌اندرکار به عنوان تسهیل گر و شتاب بخش در این نمایشگاه به طور کامل عرضه و در دسترس قرار خواهد گرفت.

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۰صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان برگزار می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار