مشکلات ترافیکی مرکز شهر هشتگرد با احداث پارکینگ طبقاتی،نوسازی ناوگان حمل و نقل و ایجاد خانه تاکسی به زودی برطرف می شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 11 January 2023
به گزارش «تابناک البرز» جواد فلاحتکار گفت: بنا داریم تا با احداث پارکینگ طبقاتی مشکلات ترافیکی شهر هشتگرد را بزودی برطرف کرده و از معضلاتی مانند پارک دوبل که به دلیل نبودن جای پارک در خیابان‌های اصلی شهر هشتگرد ایجاد شده جلوگیری کنیم.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر هشتگرد گشودن گره‌های ترافیکی را یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری دانست که تهیه طرح مطالعات ترافیکی با افق بلند مدت می تواند در این زمینه مفید باشد و موضع در دستور کار سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی قرار دارد.
وی نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی را دیگر اقدام مهم شهرداری هشتگرد برشمرد و اضافه کرد: بر همین اساس چندین دستگاه تاکسی مسافربری کهنه و فرسوده را با تاکسی‌ها نو جایگزین خواهیم کرد تا از هدررفت منابع عمومی و همچنین مشکلاتی مانند آلودگی هوا جلوگیری کنیم و بتوانیم ظاهری شایسته شهروندان برای ناوگان حمل‌ونقل شهری هشتگرد ایجاد کنیم.
فلاحتکار در پایان ادامه داد: همچنین در راستای ساماندهی مشکلات ترافیکی و افزایش رفاه حال شهروندان یک مکان جدید در خصوص خانه تاکسی را سال آینده در شهر هشتگرد افتتاح خواهیم کرد تا مشکلات این حوزه نیز حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار