مدیریت امور شعب بانک تجارت ایلام از راه اندازی و تجهیز شعبه جدید این بانک در شهرستان ایوان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 04 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین اروانه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی حوادث پیش آمده اخیر که سبب بروز آتش سوزی در شعبه ایوان کد ۱۹۰۹۰و متعاقب آن خسارت کلی و آتش سوزی کامل شعبه و از بین رفتن تمامی امکانات آن گردید، همکاران با تلاش و دلسوزی توانستند با بهره گیری از امکانات و ظرفیتهای موجود نسبت به تجهیز و آماده سازی شعبه اقدام نمایند.

وی افزود: پس از اطلاع از این حادثه تاسف بار بلافاصله با استفاده از امکانات منطقه و در همان روز مکان جدید شعبه شناسایی و پس از ارای زنی با صاحب ملک همزمان جهت کسب مجوزهای انتقال شعبه به مکان جدید اقدام و سپس با تلاش شبانه روزی همکاران همه واحد ها علی الخصوص انفورماتیک و تدارکات منطقه، شعبه جدید طی یک هفته تجهیز و در روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ شروع به ارائه خدمات بانکی به مشتریان عزیز نمود.

مدیریت امور شعب بانک تجارت ایلام گفت: با این وجود سایر بانکهایی که میزان خسارات وارده آنها به مراتب بسیار کمتر از شعبه ما بود تاکنون در انجام اقدامات اولیه خود نیز مانده اندو نتوانسته اند نسبت به راه اندازی و تجهیز شعب خود مبادرت ورزند.

لازم به ذکر است؛ در پی این اقدام، مدیریت شعب استان هم از سوی مسئولین محلی و هم از جانب مقامات ارشد استانی و همچنین مشتریان بانک مورد تقدیر قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار