با پایان یافتن نخستین رویداد علمی استارتاپ ویکند در خراسان شمالی سه ایده برتر این رویداد معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 10 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، در این رویداد علمی که از روز چهارشنبه 15 مهر 94 در محل فرهنگسرای شهروند بجنورد آغاز شد، 10 تیم ایده های خود را در کنار مربیان و برگزارکنندگان برنامه به مدت سه روز در معرض داوری قرار دادند.
براساس این گزارش، 'کیف پول هوشمند'، 'نان آور' و 'دیده شو' سه ایده برتر این رویداد علمی شناخته شدند که قرار است مشوق های لازم برای تجاری سازی آن از سوی پارک علم و فناوری استان داده شود.
گزارش این روابط عمومی حاکی است، از جمله این مشوق ها اعطای تسهیلات 500 میلیون ریالی و در صورت تجاری سازی سه میلیارد ریالی خواهد بود.
دکتر علی اصغر پیله ور رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی جمعه شب در آیین پایانی این رویداد علمی گفت: استان در این خصوص ظرفیت بسیاری دارد و امیدوار هستیم که جوانان و سایر اقشار با ارائه طرح های نو به اشتغال کمک کنند.
مدیر کمیته برگزاری رویداد علمی استارتاپ ویکند نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفته بود: استقبال جوانان از این رویدا بسیار خوب است.
سیدمعین قدسی افزود: در این رویداد افراد متخصص و مشهور بین المللی در رشته مختلف ایده پرداز نظیر فرخ دیبااصفهانی با تخصص فروش به صورت عملی به دانشجویان خلاق آموزش می دهند.
وی اظهار کرد: افراد خلاق و دارای ایده با تشکیل گروه های مختلف ایده های خود را طراحی می کنند که به بهترین ایده ها جوایز مختلفی داده می شود.
استارتاپ ویکند رویدادی است که افراد و جوانان صاحب ایده و کارآفرین در یک محیط پویا گرد هم می آیند به رقابت و عملی ساختن ایده های خود برای وارد شدن به بازار واقعی کسب و کار می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار