استاندار قم در ستاد مرکزی اعتکاف؛
سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم همزمان با ایام اعتکاف رجبیه در ستاد مرکزی اعتکاف استان قم حاضر و با رئیس ستاد مرکزی به گفت‌وگو پرداخت.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 06 February 2023

به گزارش تابناک قم، در ابتدای این دیدار استاندار قم ضمن پیگیری از آخرین وضعیت حضور دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف، گفت: باید برنامه‌های مختلفی برای دانش آموزان معتکف درنظر گرفته شود.

وی افزود: همچنین باید نسبت نواحی و مناطق قم با تعداد معتکفین سنجیده شود تا بتوانیم از آن برای برنامه‌ریزی مسائل مختلف استفاده کنیم.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: همچنین اعتکاف مادر فرزندی که امسال برای نخستین بار در قم اجرا می‌شود، می‌تواند به‌عنوان الگو به سایر استان‌ها معرفی شود.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت معتکفین در قم و کشور، مطرح کرد: خوشبختانه امسال شاهد رشد چشم‌گیر معتکفین بخصوص در اعتکاف دانش‌آموزی و دهه هشتادی‌ها بوده‎‌ایم.

گفتنی است، در اعتکاف مادر و فرزندی قم، مادران می‌توانند همراه با فرزندان 3 الی 6 ساله خود معتکف شوند که با استقبال چشم‌گیر مادران قمی همراه بوده است. در این طرح، برنامه‌های مختلف فرهنگی، روانشناسی کودک، پرده‌خوانی، داستان‌خوانی و ... برای کودکان اجرا می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار