تابناک هرمزگان// فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت مخابرات ایران با بسیجیان مخابرات منطقه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 25 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان//  نشست صمیمی و تخصصی فرمانده بسیج شرکت مخابرات ایران با شورای پایگاه بسیج شهید عامری و اعضاء پایگاه مخابرات منطقه هرمزگان در محل سالن کنفرانس مخابرات استان برگزارگردید.

مهدی حیدری مدیر مخابرات منطقه هرمزگان ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و بسیجیان حاضر در جلسه، برگزاری این گونه دیدارها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت : بسیج می تواند پشتوانه بسیارمحکم برای اجرای برنامه های بزرگ جهادی در سطح استان وکشور و در شرکت مخابرات باشد و ما می توانیم با استفاده از توان عظیم بسیج ، دیدگاه ها ودغدغه های فرهنگی و سازندگی رهبرفرزانه انقلاب اسلامی را با استفاده ازراهکارها وبرنامه ریزی  مناسب به اجرا درآوریم.
مهندس هادی بادلی فرمانده بسیج شرکت مخابرات ایران نیز با یاد شهدای عزیز و امام شهدا هدف از حضور درجمع بسیجیان مخابرات منطقه را، بررسی عملکرد پایگاه مقاومت شهیدعامری و دیدار با همکاران بسیجی عنوان کرد و افزود : با بررسی نقاط قوت و ضعف پایگاه های بسیج ، نسبت به رفع کمبودها و ضعف ها، برنامه ریزی و اقدام خواهد شد. 
در ادامه مهدی متوسل فرماندهی پایگاه بسیج مخابرات منطقه ، گزارشی از وضعیت عملکرد بسیج مخابرات استان ارائه  و اقدامات برجسته پایگاه شهیدعامری را تشریح نمود.
شایان ذکراست مدیران و روسای مخابرات شهرستانهای تابعه نیز ازطریق سیستم ویدئو کنفرانس دراین ارتباط حضور داشتند.
شرکت درجلسه شورای مدیران و همچنین اقامه نمازجماعت و مراسم روز شهادت امام هادی(ع) پایان بخش سفر یک روزه مهندس بادلی فرمانده بسیج مخابرات ایران به هرمزگان بود.
انتهای پیام//
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار