دشمن بدنبال ناامید کردن ملت ماست و با جنگ روانی خود می‌خواهد ملت ما را نسبت به دستاوردهای ایران اسلامی بدبین کند.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۴ 09 February 2023

به گزارش تابناک قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد چهارمردان با بیان این مطلب گفت: فضای مجازی جولانگاه دروغ پراکنی و شایعه پراکنی دشمنان شده و دشمن بدنبال تغییر هویت جوانان ما در این فضاست.

احمد امیرآبادی به برخی از جلوه های پیشرفت نظام اسلامی پرداخت و گفت: عزت، قدرت و آزادی ایران اسلامی امروز در منطقه غرب آسیا است و دشمنان با جنگ رسانه ای بدنبال نادیده گرفتن این توانمندی ها است.

وی یکی از جلوه های پیشرفت نظام اسلامی را پیشرفت های پزشکی عنوان کرد و گفت: ایران در زمینه پزشکی بالاترین و برترین کشور منطقه است و امروز تعداد پزشکان، متخصصان و فوق تخصص های ما قابل مقایسه با کشورهای همسایه نیست.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توان هسته ای را یکی دیگر از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز با اتکای به توان داخلی و دانش جوانان بعد از 15 سال دنیا ایران هسته ای را پذیرفته است.

وی افزود: امروز توان هسته ای ایران بالاتر از تمام کشورهای منطقه است و ما این توان را تنها با اتکا به دانش بومی به دست آورده ایم.

امیرآبادی حل مشکلات اقتصادی را مهمترین اولویت کشور دانست و گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی خود با دروغ پراکنی خود بدنبال ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت است و امیدواریم با عزم دولتمردان و همراهی مجلس و دولت این مشکلات کمرنگ شود.

وی در ادامه کاهش درآمدهای نفتی را یکی از عوامل کاهش رشد اقتصادی دانست و گفت: با مشکلاتی که دشمنان ما به وجود آورده اند، امروز ایران اسلامی در بسیاری از موارد و شاخص ها بالاتر از دیگر کشورهاست.

آقای امیرآبادی به موضوع حجاب نیز اشاره کرد و گفت: احکام حجاب باید با روش های درست در کشور اجرایی شود.

وی افزود: در فتنه اخیر دشمنان با استفاده از جنگ رسانه ای مساله فوت یک خانم را تبدیل به فتنه ای در جامعه ما کرد اما با هوشیاری مردم و جدا کردن خط خود از اغتشاش گران این فتنه راه به جایی نبرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار