شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه از اهداف دشمن برای آسیب رساندن به جامعه با هدف قرار دادن بانوان خبر داد و گفت: ارزش های انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین به نسل های بعد منتقل کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 09 February 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نادرنوروزی در اولین همایش بانوان انقلاب اسلامی در راستای اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی های بارز رهبر معظم انقلاب اسلامی طرز تفکر ایشان است که از سایرین پیشی دارد و پیش بینی هایشان نشان از تفکری پیشران است.

وی افزود: در دهه ۷۰ میلادی که متفکران و جامعه شناسان غربی پیش بینی می‌کردند تمدن هایی در دنیا بوجود می آید که برخوردهایی میان آنها صورت می گیرد و ما باید از گسترش تفکر غربی که هدف آن غلبه بر سایر تمدنهاست جلوگیری کنیم، انقلاب اسلامی جدا از سایر انقلاب های رخ داده نظیر انقلاب فرانسه،شوروی و.... یک انقلاب عظیم بود.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی که امروز رویش پیدا کرده و تبدیل به یک انقلاب جهانگیر شده است، طبیعتا غربی ها تلاش بر غلبه بر سایر تمدن‌ها دارند و با استفاده از تمام ابزار که اولین ابزار آنها، ابزار فرهنگی است سعی درگسترش تمدن غربی  دارند. 
 
وی تصریح کرد: در همین راستا لازم است در جهاد تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دهه های جدید منتقل کنیم که غرب بر ذهن جوانان و نوجوانان ما تاثیر نگذاردچون درحال حاضر ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم.

وی تاکید کرد: باید در موضوع گام دوم انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب اسلامی را نگهداری کنیم زیراپاسداری اززحمات شهدا، جانبازان و آزادگان رسالت ماست که از رسالت رزمندگان دفاع مقدس کمتر نیست و در توسعه این دستاوردها باید بکوشیم.

نوروزی با اشاره به جایگاه زنان در اسلام و نظام اسلامی گفت: دشمن با آسیب به نقطه قوت ما که بانوان هستندقصد لطمه زدن را داشت که با تمرکز بر تغییر در نوع پوشش و تفکر و سبک زندگی بانوان و درنهایت تربیت فرزندانمان هجمه فرهنگی بزرگی بر کشور ما داشته باشد. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار