امام جمعه کازرون با تأکید بر اینکه حمایت از نظام اسلامی از اوجب واجبات است، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایش اقتدار و اعلام بیعت دوباره با شهدا و امام راحل دانست.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 11 February 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز از همه چیز مهم‌تر و اوجب واجبات حفظ و حمایت از نظام اسلامی که بزرگترین نعمت خداوند متعال است، می‌باشد.

او تأکید کرد: بزرگترین معروف امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از انقلاب اسلامی است و در این مسیر مشخص می‌شود چه کسی با حسین زمان خود همراهی می‌کند.

صباحی با بیان اینکه در حکومت اسلامی امروز بالاترین ارزش نظام اسلامی است و در این راه اگر تهدیدی انقلاب را متوجه سازد کسی حق ندارد ساکت بنشیند، گفت: امام حسین(ع) با علم به اینکه می‌داند شهید می‌شود خودش و اولادش و یارانش و اینکه اهل بیت(ع) اسیر می‌شود در راه حفظ اسلام همه را فدا کرد و این یک درس بزرگ برای همه مسلمانان و خصوصا شیعیان است.

امام جمعه کازرون گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دفاع از نظام اسلامی در ادامه راه معروف و دفاع از انقلاب است و مهم‌ترین محور دفاع از نظام اسلامی آحاد مردم هستند.

او با تأکید بر ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب و خروش میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ قرار داریم که بزرگترین معروف برای اوجب واجبات برای نمایش اقتدار و اعلام بیعت دوباره با شهدا و امام شهدا در راهپیمائی ۲۲ بهمن است.

صباحی گفت: همه باید فدای نظام اسلامی شویم و بدانیم تکلیف مسلمانی امروز ما که اوجب واجبات است، حفظ نظام است که از همه جان‌ها واجب‌تر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار