معاون وزیر کشور:
معاون وزیر کشور با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باعث ناامیدی دشمنان شده‌اند گفت: مردم با ایستادن بر روی پای خود تمامی تحریم ها و دشمنی های رژیم استکبار را پشت سر گذاشته اند و ما برعهدی که بسته‌ایم ایستاده‌ایم و ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 11 February 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار محمد حسین سپهر معاون وزیر کشور ظهر امروز در جمع راهپیمایان دیار ۱۵ خرداد که با حضور پرشور مردم ورامین برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که در جمع مردم انقلابی و شهید پرور این سرزمین که در پیروزی انقلاب اسلامی سهم ویژه ای دارند هستم و مردم این دیار همیشه اعلام کرده اند که هیچگاه در اندیشه شان سازش با دشمنان وجود ندارد. 

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم ورامین نزدیک به نیم قرن در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و در تبعیت از امامین انقلاب اسلامی برای تحقق این هدیه الهی مقاومت‌ کرده اند و هم اکنون نیز در برهه های مختلف راه شهدای سال 42 را ادامه داده اند.

معاون وزیر کشور افزود: امروز روز عظمت نظام اسلامی است، همه باید برای تداوم آن اهتمام بورزند زیرا این انقلاب بزرگترین رویداد تاریخ گذشتگان است و دشمنان عظیمی را تسلیم اراده خود کرده است.

سپهر، جوانان را یک موهبت و نعمت برای اعتلای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: جوانان و نوجوانان که حضور عظیم آنها بواسطه رویش های بزرگ انقلاب باعث ناامیدی دشمنان شده است باید بدانند که ما زمانی وابسته به ابرقدرت ها و طاغوت ها بودیم و این سرشکستگی در سوابق تاریخی نقطه تاریکی را در ذهن گذشتگانمان گذاشته است.

شاهان در طول دویست سال گذشته دو سوم کشور را از دست دادند

وی ادامه داد: قبل از انقلاب مستشاران خارجی همه نوع حمایتی را از حکومت نکبت پهلوی داشتند و خودشان مقدرات مردم را رقم می زدند و تسلط آنها در بحث های فرهنگی صدای مراجع و مؤمنین را درآورده بود و گوش شنوایی وجود نداشت، شاهان این کشور در طول دویست سال گذشته دو سوم کشور را با یک تشر دشمن از دست دادند اما این انقلاب با تهدیدات چهل و چهار ساله و جنگ های هشت ساله و تجزیه طلبی یک وجب به دشمن نداد چون در خاطره تلخ گذشته قسمت های بزرگی از کشور جدا شد.

این فرمانده دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را یک قدرت‌ منطقه ای دانست و تصریح کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جنگ های مختلفی را شروع کردند و در این اواخر جنگ های ادراکی و شناختی را آزمایش کردند اما امروز با عظمت حضور شما مردم خصوصا جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی بازهم شکستی دیگری را تجربه کردند.

سپهر گفت: دشمنان در فضای پرالتهاب مجازی علیه ما تبلیغات سو می‌کنند و دروغ های پی در پی را تدوین می‌کنند و ته مانده های رژیم پهلوی را به عنوان وکیل معرفی می‌کنند ولی باید ما جهاد تبیین را برای روشنگری ذهن ها با قوت انجام دهیم تا کسانی که دوران های بدبختی را ندیده اند آگاه شوند.

وی بیان کرد: دنیا باید بداند که رژیم های استکباری بر سر این مردم چه دشمنی هایی از نوع اقتصادی گرفته تا پزشکی و دارویی کردند ولی این مردم با ایستادن بر روی پای خود تمامی این تحریم ها را پشت سر گذاشته اند و اگر مشکلاتی در موضوعات اقتصادی وجود دارد گاها بخاطر مشکلات مدیریتی بوده است و همگان بدانند که ما برعهدی که بسته ایم ایستاده ایم و ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار