مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نکا:
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نکا در جشن بزرگ نونهالان گام دوم انقلاب اسلامی گفت: «در گام دوم انقلاب اسلامی باید به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی، خودسازی و جامعه‌پردازی بود».
کد خبر: ۱۰۹۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 13 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا بخشی‌پور ضمن اشاره به ایام دهه‌فجر و گرامی‌داشت یاد امام خمینی (ره) و شهدا از حضور گسترده و پرشور دانش‌آموزان و معلمان در برنامه‌های دهه فجر به‌ویژه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: «حضور گسترده‌ی شما دانش‌آموزان و معلمان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، پیام روشنی را به دشمنان کشور و نظام رساند و آن پیام ایستادگی شما و حمایت از آرمان‌های امام و انقلاب بود».

وی اظهار کرد: «گام اول انقلاب اسلامی با مجاهدت‌های امام، شهدا، رهبر معظم انقلاب و مردم ما برداشته شد و اکنون شما دانش‌آموزان باید گام دوم را استوار تر بردارید».

مدیر آموزش‌ و پرورش افزود: «در گام دوم انقلاب اسلامی باید به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی، خودسازی و جامعه‌پردازی بود و این تمدن‌سازی باید با کمک شما دانش‌آموزان و تلاش معلمان صورت پذیرد».

بخشی‌پور تصریح کرد: «برای رسیدن به اهدافی که در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب و از سوی رهبر معظم ترسیم شده است باید گذشته را شناخت و برای دستیابی به این اهداف برنامه‌ریزی کرد».

وی در ادامه، گسترش عدالت آموزشی و فراهم‌آوردن امکانات برابر را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و بر استفاده از ظرفیت‌های به وجود آمده از سوی دانش‌آموزان تاکید کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نکا عنوان کرد: «امروز دشمن با به راه‌انداختن جنگ ترکیبی و ‌شناختی سعی دارد تا با ایجاد یأس و ناامیدی در شما دانش‌آموزان در مسیر حرکتتان انحراف ایجاد کند و برای این کار تمام ابزار خود را به کار گرفته است».

بخشی‌پور گفت: «شما دانش‌آموزان رویش‌های این انقلاب هستید و در آینده‌ی نزدیک در عرصه‌های مختلف برای این انقلاب و نظام افتخار آفرینی خواهید کرد». 

خبر: الهام زارعی 

 

در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم
در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم
در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم
در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار