فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: طرح اقتدار و برخورد شدید با سارقان و مالخران در تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 14 February 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیوان ظهیری فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران امروز، ۲۵ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو تدابیر فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طرح برخورد با سارقان، زورگیران به عنف و مالخران که اموال مردم را از سارقان می‌خرند را از امروز، ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ شروع خواهیم کرد و این طرح در ۶ شهرستان غرب استان تهران، همزمان با باقی استان‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، احکام قضایی اخذ شده و از همین لحظه اقدامات شدیدی در برخورد با سارقان انجام خواهد شد. البته این اقدامات از پیش شروع شده اما در حال حاضر این موضوع تشدید شده و تمام امکانات و تجهیزات خود را به کارگیری کرده‌ایم و از همه دستگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی در این راستا همکاری گرفته‌ایم و آن‌ها به پلیس آگاهی در این زمینه کمک می‌کنند.

ظهیری تصریح کرد: این طرح به امید خدا ادامه خواهد داشت و با کسانی که با آرامش مردم بازی می‌کنند، امنیت آن‌ها را به خطر می‌اندازند و از سلاح سرد و گرم خود برای سرقت استفاده می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم. پلیس با آنها مماشات نخواهد کرد و مطمئنا از اقدامات و ابزار خود برای برخورد با آن‌ها استفاده خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در غرب استان تهران به صورت ماهیانه چندین طرح امنیت‌محور انجام می‌شود اما طرحی که امروز آغاز شده طرحی است که در آن با شدت بیشتر و به صورت تخصصی، با موضوع سرقت پیگیری می‌شود تا بتوانیم امنیت روانی جامعه که مطالبه مردم و دغدغه پلیس است را برقرار کنیم.

وی ادامه داد: همکاران ما در این طرح با اقتدا با سارقان و مالخران برخورد می‌‌کنند و مطمئن باشید اثرات خوبی خواهد داشت و به امید خدا نمایشگاه نتیجه طرح را نیز با حضور نماینده رسانه‌ها برگزار خواهیم کرد تا مردم بدانند در کنار آن‌ها هستیم و برای آرامش آن‌ها شبانه‌روز تلاش می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار