مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام؛
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت : بیش از ۵۲ هزار مورد بازرسی و نظارت بر بازار ایلام توسط این مجموعه صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 16 February 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمدرحیمی افزود : در این خصوص حدود ۲۱۸۵ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی ۵۷۰ میلیارد ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند. 

وی گفت : از سال جاری تاکنون برای ۲۱ واحد تولیدی پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۶۷۵۲۵۵ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۳۱۸ نفر صادر شده، همچنین در همین مدت ۱۵۴ فقره جواز تاسیس با ارزش پیش بینی شده ۵۹۰۲۹۳تعزیزات ۶۹ میلیون ریال و با پیش بینی اشتغال ۳۳۴۶ نفر صادر شده است.

محمدرحیمی افزود : اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاههای نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفین وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

وی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر برای دریافت تسهیلات اشتغال به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی معرفی شده اند و این تسهیلات در قالب وام‌های ۴۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۴درصد به تولیدکنندگان فرش در استان پرداخت می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار