رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی :
رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه از مردم تقاضا کرد برای تماس با شرکت های خدماتی به سایت دیوار اعتماد نکنند و گفت: برای اینکه از پروانه کسب این شرکت ها اطمینان حاصل کنید با اتحادیه هماهنگ کنید.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 21 February 2023
محمد هادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:حدود ۵٠ الی ۶٠ شرکت خدماتی در سطح شهر فعالند که حدود ٢١ الی ٢٢ شرکت پروانه کسب دارند و به صورت مجاز فعالیت می کنند.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه عده خیلی زیادی به صورت زیرزمینی و غیر مجاز در سایت دیوار فعالیت می کنند و فتوشاپ جعلی از پروانه کسب معتبر تهیه کردند و اقدام به خدمات دهی می کنند.
 
رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی ادامه داد: از مردم تقاضا می کنیم حتما پیش از تماس با شرکت ها با اتحادیه هماهنگ کنند و شماره تماس ٠٨٣٣٧٢٣١٢٠٢ برای این کار قرار داده شده است.
 
وی اوج فعالیت شرکت های خدماتی را پایان سال و اسفند ماه اعلام کرد و گفت: با توجه به رسوم نظافت منزل برای ورود به سال جدید تماس با این شرکت ها بیشتر می شود.
 
وی تصریح کرد: چهار نوع شرکت خدماتی فعالند تعدادی از این شرکت ها با ادارات قرارداد می بندند، تعدادی دیگر کارثبت شرکت ها را انجام می دهند، دو نوع دیگر شرکت های پرستاری که نیرو برای نظافت داخل منزل هم گسیل می کنند و دیگری خدمات نظافت پارکینگ و راهرو را ارائه می دهند.
 
ارباب تاکید کرد: از مردم تقاصا مندیم به هیچ عنوان به سایت دیوار برای تماس با شرکت ها اعتماد نکنند چرا که ممکن است برخی به دنبال سواستفاده باشند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار