شهردار اوشان،فشم و میگون بیان کرد:
مهندس شهبازی ویژه برنامه ها و پروژه های عمرانی شهرداری اوشان ، فشم در دهه مبارک فجر را تشریح نمود.
کد خبر: ۱۰۹۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 21 February 2023
ویژه برنامه های دهه مبارک فجر
 
شهردار اوشان،فشم و میگون ضمن تبریک چهل وچهارمین سالگرد‍‍‍ پیروزی انقلاب اسلامی مطرح کرد: به همت ستاد برگزاری دهه مبارک فجر رودبارقصران، امسال نیز شاهد برنامه های با شکوهی در منطقه بودیم.
 
سکاندار مدیریت شهری در ادامه افزود: برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، پشتیبانی راهپیمایی ۲۲ بهمن،آذین بندی و فضاسازی، ایستگاه صلواتی، مسابقات فرهنگی ورزشی مقاله نویسی، نقاشی، دارت، طناب کشی و شطرنج در دستور کار واحد های فرهنگی اجتماعی، روابط عمومی، فرهنگسرا ها و تربیت بدنی شهرداری قرار گرفت.
 
شهبازی در خاتمه با اشاره به تجهیز و بهره برداری از دوپروژه عمرانی گفت: بهره برداری از سالن بزرگ اجتماعات در بهشت رضوان و تجهیز استخر فشم از جمله پروژه هایی است که برای این ایام در نظر گرفته ایم.
 
اقدامات و برنامه های شهرداری
اوشان، فشم و میگون در دهه مبارک فجر
 
( عطر افشانی گلزار شهدای رودبار قصران )
 
آیین میهمانی لاله ها در رودبارقصران همزمان با سراسر کشور
ویژه برنامه های دهه مبارک فجر
 
همزمان با نخستین پنجشنبه از ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند و غرورآفرین انقلاب اسلامی ، عطر افشانی گلزار شهدای بخش رودبارقصران با حضور امام جمعه رودبارقصران، بخشدار، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر، مسئولین ادارات، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، سپاه رودبارقصران و برادران بسیجی برگزار و ضمن قرائت فاتحه و نثارگل با آرمان‌های شهدا و امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری، امام جمعه رودبارقصران، ضمن تبریک ایام الله فجر اداي احترام به شهدا و خانواده آن ها توسط مسئولین را مايه دلگرمي براي خانواده شهدا دانست و از دست اندرکاران برگزاری مراسم تشکر کرد.
 
(برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در رودبار قصران)
 
روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه، به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر مراسم جشنی با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین بخش رودبارقصران بسیجیان و دانش آموزان در سالن فشم برگزار شد ‌‌‌‌و این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و سپس امام جمعه رودبار قصران پیرامون اهمیت دهه مبارک فجر و دستاوردهای انقلاب به سخنرانی پرداخت و در ادامه اجرای آهنگ های حماسی و ملی و نمایش تاتر دانش آموزی پایان بخش مراسم بود.
 
( جشن چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اوشان )
 
مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه اوشان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به همت شهرداری اوشان فشم میگون در شامگاه چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه با حضور خانواده معظم شهدا، امام جمعه رودبارقصران، بخشدار، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه رودبارقصران و شهروندان برگزار شد. 
 
تلاوت قرآن، سخنرانی، اجرای ورزش زورخانه ای و اجرای سرود های حماسی انقلابی و مذهبی از بخش های مختلف برنامه بود‌.
ویژه برنامه های دهه مبارک فجر
 
( راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن در رودبارقصران )
 
مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و گرم قشرهای مختلف مردم و مسئولان بخش برگزار شد.
 
حضور حماسی و باشکوه مردم ولایت مدار و شهیدپرور رودبارقصران همراه با مسئولین در راهپیمایی روز یوم اله ‏۲۲ بهمن، حماسه دیگری همراه با اتحاد و یکپارچگی در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی رقم زد.
 
سخنرانی امام جمعه رودبارقصران، قرائت قطعنامه و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن تربیت بدنی فشم پایان بخش برنامه بود.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار