مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان:
تابناک هرمزگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: هوشمندسازی و سرمایه‌گذاری، درآمد استان را در حوزه آبزی پروری و پرورش میگو سه برابر افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 23 February 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  منوچهر دانشمند در نخستین رویداد ملی طرح محور امید در بندرعباس با اشاره به اجرای این طرح به صورت پایلوت در هرمزگان افزود: استفاده از فناوری جدید در حوزه آبزی پروری هدف اصلی این طرح است و نزدیک به هشت ماه در استان هرمزگان روی این موضوع، مطالعه صورت گرفته است.
وی بیان کرد: امروز در همایش ملی محور امید، سرمایه گذاران حوزه آبزی پروری دعوت شده اند و با اجرای برنامه‌ها و طرح های مطرح شده، درآمد استان هرمزگان در حوزه آبزی پروری سه برابر می‌شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان اظهارکرد: برای استفاده از توانایی‌های پارک علم و فناوری در این حوزه نیز یک تفاهم نامه با پارک علم و فناوری استان امضا شد.
گفتنی است؛ طرح ملی محور امید از خردادماه امسال در نخستین گام در زمینه توسعه هوشمندانه و فناورانه میگو و کشاورزی جهت محرومیت زدایی فعالیت خود را به صورت پایلوت در استان هرمزگان آغاز کرده است و در تلاش است تا سال آینده در هشت استان دیگر اجرا شود.
در این راستا ۳۰ طرح در حوزه صنعت میگو و کشاورزی با بهره‌گیری از کمک‌های معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و همکاری بنیاد احسان و شرکت های دانش بنیان برای محرومیت زدایی دراستان ارائه شد که هفت طرح در حوزه کشاورزی و ۲۳ طرح در حوزه میگو بود.

انتهای پیام//

برچسب ها: آبزی پروری ، شیلات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار