دانش آموزان مدارس کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 04 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی سپاه فتح استان در آئین بدرقه دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: این اردو شامل ۲۵۰ دانش آموز از مدارس کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۵ اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

سرهنگ سعید برومند زاده با بیان اینکه این اردو آخرین اردوی دانش آموزی در سال جاری است، اضافه کرد: این دانش آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب از جمله دهلاویه، هویزه، شلمچه، علقمه و دشت عباس بازدید می‌کنند.

سرهنگ برومند زاده با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان نور در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و عمومی در حال برگزاری است ادامه داد: امسال ۷ هزار نفر در قالب این سه بخش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و یا اعزام می‌شوند که از این تعداد ۲۳ هزار نفر دانش آموزی، ۲ هزار و ۱۰۰ نفر دانشجو و حدود ۳ هزار نفر هم بقیه اقشار مردمی است.

برومند زاده مدت زمان ارود‌های راهیان نور دانش آموزی را ۳ روز، اردو‌های راهیان نور دانشجویی را ۴ و عمومی را بین ۳ تا ۴ روز اعلام کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری این رادو‌ها، آشنایی افراد اعزام شده به صحنه‌های نبرد باقیمانده از ۸ سال دوران دفاع مقدس و رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان، ترویج فرهنگ و روحیه شهادت طلبی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار