معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از افتتاح 3 مرکز کانون در استان خبر داد و گفت: طی 3 روز آینده این مراکز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 11 October 2015
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از افتتاح ۳ مرکز کانون در استان خبر داد و گفت: طی ۳ روز آینده این مراکز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

سیامک حجت‌الاسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری شهرستان اسلام آباد غرب فردا با حضور مسئولان استانی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از افتتاح مرکز کانون پرورش فکری در شهرستان روانسر خبر داد و گفت: این افتتاح سه شنبه هفته جاری انجام و روز چهارشنبه ۲۲ مهر ماه نیز مرکز شماره ۱۱ کانون در کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلامی با اشاره به اعتبارات میلیاردی پروژه‌های مذکور گفت: بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی هنری غرب کشور از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بعد از ظهر امروز نیز آخرین اجرای تریلی سیار نمایش کانون کشور در پارک شرقی طاقبستان انجام می‌شود و تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در استان از تماشای رایگان این نمایش بهره‌مند شدند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در پایان افزود: گروه ۷ نفره نمایش زیر گنبد کبود به کارگردانی محمود تیموری  تاکنون ۶ اجرا در کرمانشاه داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار