مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام ؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تاکنون هزار و ۶۷۱ واحد از پروژه‌های طرح برای دریافت تسهیلات به شعب بانکی استان معرفی شده‌ است.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 09 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حبیب‌الله محبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان کارگزار راه و شهرسازی، احداث حدود سه هزار واحد مسکن ملی را در دستور کار قرار دارد که عمده این پروژه‌ها در سطح شهر ایلام آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای هزار و ۶۶۳ واحد نیز با بانک‌های استان عقد قرارداد شده است، افزود: اسکلت ۵۰۰ واحد نیز تکمیل و دیوارچینی ۶۰ واحد اتمام یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، تعداد واحدهای مسکن ملی فعال در حال اجرا را هزار و ۷۰۷ مورد عنوان کرد و یادآور شد: تعداد واحدهای در مرحله اجرای فونداسیون، هزار و ۴۳ واحد است.

محبی تاکید کرد: پروژه هزار و ۸۸ واحدی شهر ایلام به صورت بنیاد ساخت و پروژه ۳۶ واحدی آبدانان به صورت گروه ساخت در شرف انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از صدور پروانه احداث ۲ هزار و ۷۹۹ واحد مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: همچنین زمین مورد نیاز سه هزار و ۵۰۸ واحد مسکن ملی با قابلیت اجرا از راه و شهرسازی استان دریافت شده است.

محبی تاکید کرد: عملیات اجرایی احداث مسکن ملی در سطح شهرستان های ایوان ۳۲ واحد و دره شهر ۱۲۸ واحد نیز آغاز شده و در مابقی شهرستان ها، لومار ۲۰ واحد، آبدانان ۴۳۶ واحد، ملکشاهی ۱۰۰ واحد، سرابله ۸۸ واحد تفاهم نامه ها منعقد شده است و در شهرهای مهران و دهلران طرح به یک طبقه ویلایی تغییر یافت که در مرحله تهیه زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تصریح کرد: اسکلت ۳ بلوک پروژه ماهور شهر ایلام به طور کامل اجرا شده و پروژه بلوار نماز شهر ایلام در مراحل پایان دیوار چینی بوده و مابقی پروژه ها نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجرا می‌باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار