کد خبر: ۱۰۹۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 09 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های ۲۰۱۵ در پاسخ به این سوال که آیا شانسی برای حضور در تیم‌ملی برای خودش قائل است، بیان کرد: طبیعتا از هر کسی بپرسید حق حضور در تیم‌ملی را برای خودش قائل است و همه تلاشش را می‌کند که به تیم‌ملی برسد. من همیشه گفتم که نظر اول و آخر را سرمربی تیم‌ملی حالا هر کسی که باشد می‌گیرد. در فوتبال ما کلین شیت بد جا افتاده است. آقای استاد فردوسی‌پور این واژه را آوردند و هیچ توضیحی راجع به آن ندادند. همین کلین شیت، کلین شیت کردن‌ها باعث شد که نتیجه‌اش را در جام جهانی ببینیم. شاید من هم بودم همین اتفاق می‌افتاد اما بولد شدن (پررنگ کردن)  کلین شیت و این که کارشناسان در تلویزیون تعداد آن را می‌شمارند، درست نیست.

حقیقی ادامه داد: البته چیز بدی نیست. من هم به دنبال کلین شیت کردن هستم. من معتقدم که باید ببینیم که کسی که کلین شیت کرده چندتا سیو داشته است. کلین شیت کردن مستلزم دفاع تیمی است.

او درباره وضعیت همکاری‌اش با نساجی برای فصل آینده تصریح کرد: در حال حاضر تا آخر فصل در خدمت نساجی هستم. آخر فصل تصمیم می‌گیریم چه اتفاقی بیفتد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار