معاون فرهنگی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش آمار طلاق باید هیئت‌های مذهبی بانوان در این استان راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 12 October 2015
تابناک فار به نقل از فارس:حجت‌الاسلام شکرالله دانش امشب در نخستین همایش هم‌اندیشی ائمه جماعات سپاه ثارالله فارس در سخنانی اظهار داشت: حضور اقشار مختلف جامعه در مجالس عزاداری امام حسین (ع) و نیز توجه و مدیریت روحانیان به دسته‌های عزادار از بسیاری تحریف‌ها جلوگیری می‌‌کند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری آیین‌های سوگواری و مذهبی باید در راستای تعمیق باورهای دینی و اعتقادی مردم باشد، افزود: اگر خروجی ماه محرم افزایش اعتقادات و آموختن درس‌هایی از واقعه عاشورا و نهضت حسینی باشد آنگاه می‌توان گفت به اهداف خود دست یافته‌ایم.

معاون فرهنگی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران وابسته به ولایت و رهبری است و اگر به این جایگاه رفیع از سوی معاندان و وابستگان به استکبار جهانی صدمه و آسیبی وارد شود شاهد تضعیف اهداف نظام اسلامی خواهیم بود.

دانش اضافه کرد: از هیئت‌های مذهبی درخواست می‌شود که پذیرای نسل جوان باشند و آنان را در تمام مسائل مذهبی، فرهنگی و اجتماعی مشارکت دهند تا شاهد حضور پرشور آنان در امکان مذهبی و دینی باشیم.

وی اضافه کرد: در آستانه ماه محرم هیئت‌های عزاداری از مسائلی که اصالت عزاداری‌ها را مخدوش می‌کند پرهیز و واقعیت‌های عاشورا را به نسل جوان بازگو کنند تا شاهد جامعه‌ای به‌دور از خرافه‌گویی باشیم.

معاون فرهنگی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس همچنین گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش آمار طلاق باید هیئت‌های مذهبی بانوان در این استان راه‌اندازی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار