مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه :
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آمادگی این سازمان جهت اعزام مبلغین در راستای موضوع حجاب و عفاف به ادارات و ارگان ها خبر داد و گفت: ۵٠٠ تن از مبلغینِ استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان در زمینه احکام، جزء خوانی و جلسات قرآن فعالیت کردند.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 14 April 2023

 رحمت الله جلیلیان

یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۵۰۰ مبلغ و مبلغه مقیم و غیر مقیم در سطح استان کرمانشاه حضور دارند که در شب های قدر در مساجد و تکایای سطح استان مشغول به تبلیغ بودند.

وی افزود: این مبلغین "احکام و جزء خوانی" مساجد را راه اندازی کرده و جلسات قران را در ماه مبارک رمضان مدیریت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در خصوص موضوع "حجاب و عفاف" در ادارات افزود: حجاب و عفاف از واجبات دین برای مردان و زنان است و نباید آن را فقط مختص به بانوان دانست.

احمدی تاکید کرد: با توجه به دستور استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری مبنی بر اینکه موضوع حجاب و عفاف را از نهاد های دولتی آغاز کنیم، سازمان تبلیغات اسلامی، مکاتبه ای با ادارات، فرمانداری ها، شهرداری ها و نهادهای دولتی و غیر دولتیِ استان کرمانشاه داشته و به صورت مکتوب اعلام کردیم سازمان آمادگی برای اعزام مبلغ و مبلغه ها به سطح ادارات و ارگان ها به منظور توجیه افرادی که اطلاعاتشان درباره موضوع حجاب مکفی نیست، دارد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار