کد خبر: ۱۱۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 12 October 2015
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان گيلان از شناسايي و دستگيري عامل انتشار محتواي غيراخلاقي در شبکه اجتماعي اينستاگرام در رشت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ايرج محمدخاني گفت: کارشناسان تيم رصد اين پليس، پروفايلي را در شبکه اجتماعي اينستاگرام شناسايي کردند که گرداننده آن، به انتشار تصاوير غيراخلاقي اقدام مي کرد.

 وي افزود: با پي جويي‌هاي فني و پليسي، گرداننده پروفايل غيراخلاقي در شبکه اجتماعي موبايلي که زني 35 ساله اهل و ساکن رشت و مدير مزون عروس بود، شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي به پليس فتا احضار شد.

 سرهنگ محمدخاني خاطرنشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابي خود و اينکه با انگيزه تبليغات و جذب مشتري در پوشش شبکه اجتماعي موبايلي اقدام به انتشار محتواي غيراخلاقي کرده بود، اعتراف و براي سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت شد.

وي از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمانه در فضاي مجازي يا پيام رسان‌هاي موبايلي، مراتب را از طريق نشاني پليس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir يا ايميل اين پليس به نشاني Gfata@police.ir گزارش دهند. پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان گيلان پيش از اين اعلام کرده بود که مجموع پرونده‌هاي ورودي نيمسال نخست امسال اين پليس در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، 37 درصد کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار