رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت تأکید کرد
تابناک هرمزگان- دکتر غلامعلی جاودان گفت: همه ارگان ها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در کشور موظف و مسئول هستند و وزارت بهداشت به تنهایی قادر به انجام این وظیفه خطیر نیست.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 18 April 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// دکتر جاودان با بیان اینکه بیش از یکسال از اجرای برنامه جوانی جمعیت می گذرد افزود: می بایست فعالیت ها منسجم تر و عملی تر برنامه ریزی و اجرا شود و همه متولیان امر تمام تلاش خود را در پیشبرد این هدف به کار ببندند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تلاش در جهت جوانی جمعیت یک تکلیف اداری و شرعی است و همه در این راستا باید تلاش کنیم تا به این هدف نائل شویم.

دکتر عبدالجبار ذاکری ضمن اهمیت برشمردن تمامی فعالیت ها بخصوص فرهنگسازی و اطلاع رسانی در زمینه جوانی جمعیت، افزود: همه معاونت ها و کمیته های تخصصی طبق دستورالعمل ابلاغی وظایفی بر عهده دارند که باید با همت بیشتر این برنامه در استان اجرا شود.

دکتر فریبا میرزایی چمنی مسئول قرارگاه جوانی جمعیت در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبلی بر ارسال به موقع عملکرد کمیته های تخصصی تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و فعالیت های صورت گرفته، می بایست تمام کمیته های تخصصی طبق شرح وظایف خود،  گزارش عملکرد را بصورت منجسم و مکتوب به این قرارگاه ارسال نمایند.

 در ادامه سایر معاونین و اعضاء کمیته قرارگاه جوانی جمعیت به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان با توجه به عملکرد مطلوب بیمه سلامت در برنامه ملی جوانی جمعیت، از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت از دکتر علی علیزاده مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان و پرسنل فعال این اداره در حوزه جوانی جمعیت تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام//

برچسب ها: علوم پزشکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار